kramen op aruba!

  • lisette baan

    Hoi,

    Ik ben Lisette Baan en ben vorige week bevallen van ons derde kindje: op Aruba. De kraamzorg werd verleend door een hele lieve Nederlandse vrouw, die hier ter plekke een verkorte opleiding tot kraamverzorgdende heeft gevolgd. Dus voor liefhebbers, kijk eventueel ook eens overzee!!

    Verder zou ik graag nog eens in contact komen met Marieke Roordink uit Putten die vorig jaar vanaf 14 september bij ons gekraamd heeft in Zeist, rondom de geboorte van ons tweede kindje Mathijs.

    groetjes, Lisette

  • Helga

    ik zou graag willen vragen of je dit vanaf aruba heb gegergeld.

    ik zelf ben ook kraamverzorgende en vind het erg leuk om ook eens in het buitenland te kramen.

  • liesbeth van der Minnen

    Ik ben een kraamverzorgende uit Nederland en zoek werk op Aruba, liefst bij gezinnen die in Nederland zijn verzekerd. Zoek je een gemotiveerde, doortastende en ervaren (meer dan 10 jaar ervaring) kraamverzorgende, neem dan via de mail contact met mij op. ik zit hier nog tot 2012.

    Liesbeth.

  • Vlinder28

    Hoi!

    Degene die jij zoekt heeft een pagina op Hyves.

    Ik heb haar een berichtje gestuurd voor je.

    Groetjes Kim

  • Johanna Muller

    Hallo Liesbeth, ben je ondertussen begonnen met kraamzorg op Aruba, en hoe gaat dat?

    Binnenkort kom ik terug op Aruba en het plan is ook om daar kraamzorg aan te bieden.

    Misschien is het een idee om eventueel samen te werken? Het is altijd makkelijk om een achterband te hebben voor het geval je niet beschikbaar bent.

    Groetjes

    Johanna

  • Liesbeth

    Hoi Johanna,

    Ben je inmiddels op Aruba aangekomen en nog steeds geinteresseerd om te werken? Laat het mij even weten, misschien kunnen we samen wat doen.

    Groetjes Liesbeth.

  • K@rin

    Wat leuk en lief allemaal :-)

  • lien86

    Hallo allemaal,

    Ik woon al een tijdje op aruba, en wil graag weer gaan werken in de zorg. en ben ik dus op zoek naar een baan in de kraamzorg. Nu heb ik gehoord dat Ciska naast het wit gele kruis ook een kraamzorg is, kan iemand mij hier een website, of telefoon nummer van geven. Alle andere informatie over kraamzorg, is ook heel erg welkom.

    Alvast bedankt.

  • H.E.K

    Hallo,

    wat leuk dat je op Aruba kraam wil bieden.

    ik zelf ben een arubaan, ben studerende in nederland op moment.

    ben bezig met de opleiding verzorgende IG met uitstroomvariant kraamzorg.

    ik ben een man, en ik loop nu continu tegen aan dat ik maar niet aangenomen word voor stage plaats in de kraamzorg, zowel thuiszorgkraam en kraamhotel. ik ben al ruime tijd bezig voor een stage plek, maar juist in de grote steden wil het mij niet lukken.

    mijn vraag is aan jou, ken je misschien een organisatie die wel mannen aanneemt, voor in de kraam zorg?

    ik wil straks na de stage doorstuderen voor de vpk verloskundige. en natuurlijk op Aruba mijn warme eiland stage lopen in ziekenhuis op de afdeling kraam.

    wat is jou ervaring, heb je meegemaakt dat er mannen werken in de kraam?

    groetjes HEK

  • Liesbeth

    Hallo Johanna,

    Ben inderdaad begonnen en vind het erg leuk. Ik kraam alleen bij marinegezinnen en doe dit als zelfstandige.

    groetjes Liesbeth.