kramen op aruba!

  • jahaira

    Hoi, Liesbeth

    ik werk al 3 jaar als kraamverzorgende en ga nu voor 1 jaar als verz ig .

    Ik wilde ook vorige jaar terug gaan naar aruba om kraamzorg praktijk op te starten.

    Krijg je veel aanvraag en heb je meer collegas nodig ?misschien kan ik wel met jou samenwerken.

    Ik ben ook bezig met cursus docent babymassage.

    gr

    jahaira

  • marieke roordink

    hoi Lisette

    wat een tijd geleden is dit zeg…

    mijn man kwam per ongeluk op deze site terecht, en zag jouw mail!

    wat leuk….

    en jullie op aruba, wat een belevenis.

    ik heb ondertussen zelf 4 dochters gekregen, en werk al lang niet meer in de kraam {erg jammer}

    dit omdat dat bijna niet te doen is met een gezin…

    hoe gaat het met jullie?

    lijkt me erg leuk reactie te krijgen, maar jullie mail was van 2001 en het is nu al 2011.

    ik wacht wel af, het allerbeste gewenst en wie weet!!

    lieve groeten,

    Marieke roordik

  • Eveline Bierling

    Hoi Liesbeth,

    Graag zou ik willen weten hoe je het raject bent gestart om als kraamverzorgende voor Nederlandse gezinnen te beginnen op Aruba. Ben je dan eigen baas of werk je via Witgelekruis?

    Ik ben al erg lang bezig om dit ook te verwezelijken maar tot op heden 4 jaar later nog steeds niet gelukt!

    Mijn man zou graag vanwege zijn gezondheid willen emigreren naar Aruba maar dan heb ik wel een baan nodig. Heb bijna 6 jaar werkervaring in de kraam in Nederland.

    Ik hoor graag van je!!

    Groetjes,

    Eveline Bierling

  • marlijn

    Ik woon op Aruba en ga half februari bevallen van mn eerste kindje. Ik ben nog op zoek naar een leuke kraamverzorgster. Iemand Intresse? Anders ga ik gewoon maar met Ciska bellen.

  • liesbeth

    Inmiddels werk ik al geruime tijd via Cizka, het kraamzorgbureau op Aruba. Ben je zwanger, neem dan eens contact op, op nummer 5830331.

    Groetjes Liesbeth

  • Sharina

    Hallo allemaal,

    Inmiddels ben ik vol trots kraamverzorgster in Nederland. Nu hebben mijn man en ik samen met onze kids besloten naar Aruba te willen verhuizen. Echter zou ik dat graag in de huidige functie willen blijven doen. Misschien als zelfstandige of binnen een organisatie. Nu heb ik het geel witte kruis en cizka aangeschreven maar nog geen reactie. Is er hier iemand die meer ervaring heeft? Of al werkt als kraamverzorgster op Aruba? Ook ben ik verzorgende ig en heb ervaring in GHZ en ouderenzorg. Tips en ideeën zijn zeer welkom.

  • Eva

    Anonymous

    Inmiddels werk ik al geruime tijd via Cizka, het kraamzorgbureau op Aruba. Ben je zwanger, neem dan eens contact op, op nummer 5830331.

    Groetjes Liesbeth

    Ik ben zelfstandige in de kraamzorg met ruime ervaring en geen kleine kinderen meer thuis dus erg flexibel. Veel ervaring met kramen bij expats. Ik zoek een nieuwe uitdaging naast mijn klantenkring in Nederland en zou graag over de grens mijn zorg en kennis aan willen bieden. Ik werk als bewuste en wat meer natuurlijke kraamverzorgster met als extra expertise ‘voeding in de kraamtijd’. Mocht je interesse hebben mail mij dan op eva@evanatuurlijk.nl

    Hartelijke groeten Eva