kramen in het buitenland,wie o wie?

• katja

Hoi hoi ik zal me even voorstellen:)

Mijn naam is Katja Rijbroek,42 jaar en ik ben nu 3 jaar Zzp-er in de kraamzorg.Vorig jaar ,omstreeks deze tijd,mocht ik de unieke ervaring meemaken om in Dubai te kramen.Geweldig was dat,heel veel geleerd.Het smaakte enorm naar meer.Contact gelegd met een kraamverzorgster die bijna alleen maar in het buitenland kraamt en plannen gemaakt.Helaas is hier niks uit voortgekomen:S.Nu vraag ik wie is op zoek,en woont in het buitenland, naar een gezellige,professionele,zeer flexibele kraamverzorgster?Of misschien weet u iemand die op zoek is,zeg het alstublieft dan voort.Genoeg referenties om op te vragen:-)

Alvast hartelijk dank en de groetjes van Katja

• Tanja

Kunt u mij een mail sturen? Ik heb interesse in een kraamverzorgster in Amerika in oktober/november dit jaar.

Groeten

Tanja

• Tanja

Graag contact via Nikita065@gmail.com

• Eva

Ik ben eveneens zelfstandige in de kraamzorg met ruime ervaring en genoeg zeer positieve referenties. Ik ben flexibel (geen kleine kinderen meer thuis) en spreek goed Engels. Daarnaast ruimschoots ervaring met kramen bij oa expats en de hoger opgeleide. Mijn expertise ligt op het gebied van de wat natuurlijkere en bewustere zorg en voeding in de kraamtijd (ayurveda) mocht je interesse hebben mail mij dan gerust voor meer informatie: eva@evanatuurlijk.nl

• Eva

Ik ben eveneens zelfstandige in de kraamzorg met ruime ervaring en genoeg zeer positieve referenties. Ik ben flexibel (geen kleine kinderen meer thuis) en spreek goed Engels. Daarnaast ruimschoots ervaring met kramen bij oa expats en de hoger opgeleide. Mijn expertise ligt op het gebied van de wat natuurlijkere en bewustere zorg en voeding in de kraamtijd (ayurveda) mocht je interesse hebben mail mij dan gerust voor meer informatie: eva@evanatuurlijk.nl