persoonlijke verzorging in andere culturen

  • ankegeerlings

    Hallo,

    Ik moet een verslag maken over specifieke aandachtspunten bij de persoonlijke verzorging van kraamvrouw en baby uit een Antilliaans, Aziatisch en Islamitische cultuur.

    waar moet je rekening mee houden?

    Wie o wie kan mij helpen hier mee of heeft tips waar ik op internet moet zoeken. Er is heel weinig te vinden hierover.

    Groetjes,

    Anke

  • ingrid

    hoi anke,

    heb jij al wat gevonden?

    ik ben ook met die opdracht bezig.

    groetjes ingrid

  • Esther Timmermans

    Hoi Anke en Ingrid

    Ik ben ook met de opleiding bezig in Maastricht op de Leeuwenborgh,

    en er zijn heel veel vragen over andere culturen maar er is niet zoveel over te vinden

    op het internet of ik zoek misschien verkeerd .

    Hebben jullie tips voor me, of misschien al wat gevonden dan zou ik dat graag van jullie horen.(ik ben niet zo handig met de computer)

    alvast bedankt Esher

  • Elly Geurts

    Hallo Anke

    Ik zag dat jij ook een verslag hebt moeten maken over de de persoonlijke verzorging van kraamvrouw en baby uit een Antilliaans, Aziatisch en Islamitische cultuur.

    Ook ik ga hier nu mee aan de slag.

    Heb jij voor mij misschien wat internetsites of tips waar ik deze info van af kan halen.

    Ook ik heb gezocht op internet en daar is weinig te vinden.

    Groetjes Elly Geurts

  • arcuiscollehe

    hoe zie de verzorg8ing in verschillende culturen uit hoe ben je mooi in verschillende landen en wie weet bhoe dtsa progamma heet waar dat meisje dat gaat uitzoekn xx

  • Roseline

    i.v.m. mijn opleiding in de zorg graag de basis behoeften van andere cultuur, alvast bedankt