als kraamverzorgster werken in ziekenhuis

  • jenny

    Ik werk al 10 jaar als kraamverzorgster op de kraam-en verlosafdeling in het ziekenhuis.

    Moest er wel een bijscholing voor doen,maar her werk is SUPER!!!

  • janine

    Hallo allemaal,

    Ik heb jaren als kraamverzorgster gewerkt en het lijkt me super om op de verloskamers te werken.

    Hoe kom ik daar en wat voor bijscholing moet ik volgen?

    Ik weet dat ze in het westen met kraamverzorgsters werken. In welke ziekenhuizen werken jullie en weten jullie of ze het ook in het noorden hebben?

    bedankt

    groetjes janine

  • leonie

    weet iemand toevallig of er in de ziekenhuizen rond Leiden ook met kraamverzorgster wordt gewerkt?

    Heb zelf jarenlang als kraam verzorgende gewerkt en het werk in een ziekenhuis lijkt me ook zeer aantrekkelijk i.v.m een vast rooster.

    Leonie

  • Jac

    Hallo allemaal

    Leuk om al die ervaringen te horen, maar ik lees niks over de werkzaamheden

    Ik weet bij de mensen thuis de taken, maar wat doe je in het ziekenhuis?

    zelf doe ik een opleiding Verzorgend IG. Als het goed is kan ik een verkorte opleiding tot kraam verpleegkundige verder.

    Iemand enig idee wat de werkzaamheden zijn in een ziekenhuis?

  • daisy

    hallo ,

    ik ben 15 jaar oud en woon in denhaag.

    ik doe nu van middelbare school 4e klas en wil graag kraamverzorgster worden (al vanaf toen ik 8 jaar was).

    dit wil ik graag in een ziekenhuis, kan dat meteen of moet ik voordat ik daar wil thuiszorg doen?

    en wat doe je allemaal in het ziekenhuis bij de babytjes en moeder?

    alvast bedankt voor het beantwoordden.

    groetjes daisy

  • pepi vazquez

    Halo ik ben spaans en kom uit Sevilla, ik wilde vragen of er ook werk is in spanje als kraamverzorgende?

    ik heb namelijk mijn diploma behaald in nederland maar omstandigheden heb ik het moeten verlaten

    om naar spanje te koomen, ik vind het harstike luek als ik hier ook kraamverzorgster zou kunnen zijn.

    Alvast dankjewel.

  • maris

    jenny,

    welke bijscholing moest je doen.

    ik studeer nu voor kraamverzorgster.

    groeten

    maris

  • Noor

    Ik wil over een paar jaar ook kraamverzorgster worden,

    Ik zit nu op het vmbo-Kader/tl

    Kan ik met met mijn diploma kader/tl kraamverzorgster worden of moet je daar HBO voor hebben?

  • amani

    best,

    ik ben een meisje van 15 jaar en ik wil al sinds klein kraamverzorgster worden.

    mijn moeder vind het niet goed ze zegt die clienten gaan je alleen huishoudelijke klusjes laten doen maar ik weet dat ik zoveel meer moet doen dan alleen klusjes.

    ik wil graag aan de mensen vragen die al kraamverzorgster zijn, hoe is het om kraamverzorgster te zijn en is het zwaar

    groetjes amani