wat verdien je als partime kraamverzorgster?

  • nurse

    Hallo Allemaal,

    Ik heb een vraagje.

    Ik ben momenteel werkzaam als verpleegkundige.

    Graag zou ik in de kraamzorg willen gaan werken.

    Ik werk nu 21 uur per week ( 60%).

    Wie kan mij vertellen wat ik ga verdienen als ik in de kraamzorg??

    Ik verdien nu gemiddeld 1000 euro per maand. Komt die ongeveer overeen?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

    Groetjes Nurse

  • kloppertje

    Hoi nurse,

    Het ligt eraan hoeveel ervaring je hebt en bij ieder bureau is het weer anders,

    Waar woon je?

    Als je in Hoofddorp of omgeving woont nodig ik je uit om een keer te komen praten.

    Groetjes,

    Kloppertje

  • lotte

    Hoi Hoi

    Als je ook in de kraamzorg 60 procent aan het werk kan dan zit je ongeveer ook op 1000 euro per maand. Hoelanger je in dienst bent hoe meer je verdient en het hangt natuurlijk ook van je leeftijd af. Maar zelf ben ik in de 20 en werk 60 procent en ik heb elke maand wel meer dan 1000 euro werk nu 5 jaar in de kraamzorg

  • leeuwtje

    Hoi Nurse,

    Je hebt me verkeerd begrepen. Ben eerstejaars, ik bedoel pas gediplomeerd, hoef niet meer naar school. Ik vind het moeilijk om een precieze uitspraak te doen over het salaris. Het scheelt hé 1 jaar in dienst, of al meerdere jaren. Krijg nu 650 netto, exclusief ort en km. (44,44 %) Zit er nog steeds boven, reken dus maar op tussen de 700 en 800 euro, tenminste dat is bij mij. Kan wel kloppen als je het vergelijkt met Lotte met 60%. O ja, ik ben achter in de 40.

    Groet van Leeuwtje

  • sophie van mierlo

    Hoi

    ik ben sophie en ben pas 14 jaar.

    ik moet een werkstuk maken voor school van wat ik wil worden.

    nou ik wil graag kraamverzorgster worden.

    maar ik moest opzoeken van onze docent wat je nu verdient als salaris al skraamverzorgster.

    de vraag: wat verdien ongeveer aan salaris als je kraamverzorgster bent?

    Vriendelijke Gr : Sophie

  • hoidoei

    hoidoei

  • Marianne

    Als leerling verdien je zo'n 8 euro per uur, als kraamverzorgende zo'n 14 euro en als zzp'er aangesloten bij een franchiseorganisatie voor kraamzorg verdien je 42 euro per uur.

    Bovendien heb je via franchise een eigen werkgebied waarin alle aanmeldingen voor jou zijn en betaal je door ondernemersaftrek over de eerste 10.000 die je verdient geen belasting.

  • Marga

    Zo 42 euro dan is het wel te hopen dat ze de eigen bijdrage betalen anders gaan ze al de min in met jou uurtarief.Het nza tarief is 45.37 incl.4.10 eigen bijdrage..Ik ben zelf zzper en ik vraag uur tarief van 30 euro.Ik heb geen pand,geen planners die zorgen dat ik werk krijg,geen directeur die zorgt dat alles vlotjes blijft lopen vind ik 30 euro een prima bedrag

  • dilek oz

    L.S

    ik heb een vraagje ik werk als kraamverzorgende ik heb mijn diploma sinds 8 november 2013 maar mijn baas wil mij 11,75 per uur bruto betalen en ik ben 45 jaar klopt dit wel

  • Nancy

    Vraagje, ik ben 41 jaar en 24 jaar werkzaam geweest in de ouderenzorg. Nu heb ik gesolliciteerd als kraamverzorgende en moet 4 maanden terug naar school om mijn kraam diploma te halen. Nu heb ik binnenkort een gesprek over het salaris en ik weet totaal niet wat ik kan verwachten. Kan iemand mij helpen wat ik ongeveer zou gaan verdienen met 28 uur werken in de kraamzorg. Dank je wel alvast