Kraambureau beginnen

  • Grada Daniel

    hallo allemaal

    Ik ben zzp er en zou graag voor mezelf willen beginnen. Ik denk dat je de kraamzorg altijd beter kunt maken,en omdat ik in Groningen woon en daar bijna aleen maar groene kruis is en geen partuculier kraambureau. Daarom zou ik graag een eigen kraambureau willen beginnen. Wie weet wat voor enkele eisen je moet voldoen.Jje kunt er weinig/tot niets van vinden op internet. Wie weet er meer van en zou mijn willen helpen?

    Alvast bedankt!

    groetjes grada

  • Peter van der Weide

    Hallo Grada,

    Neem eens contact op met Branche organisatie BTN in Oosterhout.

    Die kunnen je meer vertellen over een kraamorganisatie, en het opzetten ervan.

    Zorgverzekeraars willen je ook nog wel eens helpen.

    Heb je specifieke vragen mail deze dan maar naar mij dan kijk ik wat ik weet voor je.

    Met groet

    Peter

  • Wals

    Beste Grada,

    Ik ben ook even bezig geweest om daar wat op te gaan starten maar ben nu met andere regio`s bezig.

    Mail me anders even wie weet heb ik wat tips.

    Groet,

    Astrid.Grada Daniel schreef:

    >

    > hallo allemaal

    >

    > Ik ben zzp er en zou graag voor mezelf willen beginnen. Ik

    > denk dat je de kraamzorg altijd beter kunt maken,en omdat ik

    > in Groningen woon en daar bijna aleen maar groene kruis is en

    > geen partuculier kraambureau. Daarom zou ik graag een eigen

    > kraambureau willen beginnen. Wie weet wat voor enkele eisen

    > je moet voldoen.Jje kunt er weinig/tot niets van vinden op

    > internet. Wie weet er meer van en zou mijn willen helpen?

    >

    > Alvast bedankt!

    >

    > groetjes grada

  • Pro Care kraamzorg Amsterdam

    Beste Grada,

    Ik heb jaren lang een druk bureau gehad in de kraamzorg. Heb momenteel een klein filiaal in Amsterdam.