Kraamzorg buitenland

  • katja

    Goedenavond,

    jeetje dit klinkt als op m'n buik geschreven.Ik heb zelf 4 maanden voor een drieling gezorgd .Ervaring met meerlingen genoeg.Maar het probleem zit hem in het feit dat het voor drie maanden is.Ik heb zelf ook nog een kind van 15 thuis en die zolang missen zou ik niet kunnen.

    Vind het heel jammer wat het klinkt echt als een hele leuke kraamzorg.

    Succes met de zoektocht en de vriendelijke groeten van katja rijbroek

  • Monique van der veen

    ook ik ben kraamverzorgende met een kleuter van 5 en zou heel graag over de grens kijken.

    Wie weet hoe je dat doet. Is er bv. ergens een kraam centrum of behoefte aan een kraamcentrum over de grens?

    wie wil dit misschien evt. samen met mij opstarten. Het werelddeel maakt me niet zo veel uit.

    vr. gr. Monique

  • katja

    hoi monique,

    Ik weet dat het heel lastig is om in het buitenland te werken.Heb zelf 3 weken in Dubai gekraamd en zou dat zo weer doen of waar dan ook.Hoe dat te realiseren of op te zetten,geen idee.Je idee is wel heel leuk en mocht je wat te weten komen hou ik me aanbevolen(tu)

    mvgr katja

  • Tanja

    Katja,

    Ik heb net op een bericht van jou van feb dit jaar gereageerd, ik kan hem niet meer terugvinden.

    Zou jij contact met mij kunnen opnemen via nikita065@gmail.com ivm kraamzorg in Amerika later dit jaar.

    Ik hoop van je te horen.

  • Anne

    Als gediplomeerd kraamverzorgende met meer dan 25 jaar ervaring lijkt het mij geweldig om bij Nederlandse gezinnen in het buitenland te kramen. Zou ook graag in contact met collega's komen die hier ervaring in hebben.

    Anne

  • carla.dol8_idm_f59b

    Hoi allen,

    Ik ben Carla Dol, 49 jaar en sinds april 2016 ZZP-er in de kraamzorg. Dit bevalt mij heel erg goed. Ook ben ik vorig jaar in het buitenland geweest om te kramen en heb dat als zeer positief ervaren. Dat is voor mij altijd weer een mooie uitdaging.

    Mocht u in het buitenland wonen en op zoek zijn naar Nederlandse Kraamzorg neem dan eens een kijkje op mijn website www.kraamzorgdekogge.com

    Voor vragen kunt u altijd bij mij terecht

    Veel plezier met het lezen 

    groetjes Carla Dol

  • Marissa

    Hallo, ik ben marissa, ik woon in spanje en Nederland en werk als zzp er in Nederland ( natuurlijke kraamzorg) Graag zo u ik een bedrijf in spanje beginnen voor expats ( Nederlanders en andere) op het gebied van kraamzorg / nightnanny/ familiecoach…. in het gebied malaga/ marbella/ ect. Iemand hier ervaring mee/ zin om te brainstormen/ iets op te zetten….. mail mij… marissavoss@hotmail.com

  • Esther

    Beste zwangere

    ik ben Esther de Vries (49jr) en kraamverzorgende in Nederland

    ik ga verhuizen naar Zuid Spanje en wil daar graag mijn werk voortzetten

    Mocht jij eerdaags zwanger zijn en in zuid spanje wonen, neem contact met mij op en wie weet kom ik bij jullie een mooie kraamweek verzorgen?!

  • Eva

    Ik ben Eva, moeder van 3 (volwassen) kinderen en zelfstandige in de bewuste en wat meer natuurlijke kraamzorg. Ik ben flexibel, heb ruime ervaring met expats en hoger opgeleide en heb inmiddels een mooie klantenkring opbebouwd. Meermaals ben ik gevraagd om over de grens te kramen maar tot op heden is dat er nog niet van gekomen. Nu is het moment daar om mijn vleugels te spreiden. Ik ben bezig met een hbo opleiding tot ayurvedisch voedingscoach (bijna klaar) en ben naast kraamverzorgende ook stagebegeleider. Ik ben in het bezit van meerdere referenties. Mocht je het leuk vinden om kennis te maken stuur mij dan vooral een mailtje en dan kunnen we gegevens uitwisselen en kan ik u de url geven van mijn site. Met vr gr Eva

    eva@evanatuurlijk.nl