hallo Katja
ik heb net onderstaande op deze site geplaatst, misschien wat voor u !!!
wij zijn op zoek naar een persoon die voor ongeveer 3 maanden, of zolang mogelijk, kraamzorg wil verlenen bij een zuster van mijn vrouw in Dubai.
Zij is in verwachting van een tweeling en deze worden begin Februari 2012 gehaald met een kiezersnede.
Verder is zij emotioneel en bang omdat zij in 2 jaar en 2 maanden 2 baby’s / kindjes heeft verloren.
Zij is vorig jaar aanwezig geweest bij de geboorte van onze dochter en heeft gezien hoe goed de kraamzorg hier in Nederland verleent wordt vandaar zij deze vraag bij ons weggelegd heeft om iemand te zoeken.
De reden dat we deze vraag zo laat indienen is dat een dochter van een vriend van ons zou gaan en alles al geregeld was, zou vertrekken op 21-01-2012, maar helaas had haar werkgever nog geen 100% zekerheid gegeven, ondanks dat hij anders aangegeven had, om 3 maanden vrij te krijgen. U begrijpt dat hij nu de mogelijkheid voor haar dan ook in getrokken heeft en wij via deze weg iemand willen zoeken.
Ook de persoon dient de Engelse taal te beheersen.
Verder wordt ticket enz. geregeld en moet het uiteraard betaalbaar blijven.
Als iemand geïnteresseerd is moet zij het zien als een leuk uitstapje met nog betaald en verzorgd worden ook. Wel komt daar natuurlijk de zorg van 2 baby’s bij. Huishoudelijk werk enz. is niet van toepassing. Verder hebben deze mensen een redelijk grootte woning met zwembad enz.
Bent u geïnteresseerd neem dan contact op via 06-14490352 of info@frijters.nl want het verhaal is nog een beetje langer, dat vertel ik u dan ook persoonlijk.
Hoe eerder hoe liever
Alvast bedankt
Toon Frijters