Opleiding tot kraamverzorgende

• Lize

Wil jij kraamverzorgster worden?? Wij kunnen jouw daarbij helpen en bieden jouw een leer-werk overeenkomst aan, met vooruitzicht op vast werk dat kan zijn fulltime, partime en of oproepkracht. Je kunt de opleiding volgen via ons kraambureau in Utrecht, Leiden of Rotterdam. Heb je interesse meld je dan nu aan, want vol is vol. Groetjes Lize

• Colinda Hartman

Hallo Lize,

Ik heb net met interesse je oproepje gelezen.

Ik ben al een tijdje op zoek naar een opleiding tot kraamverzorgende.

Heb op het internet vrij veel informatie gevonden en heb ook al wat contacten gelegd met div. kraamcentra's..misschien ook wel bij jullie?

Take good care is een van de buro's die in al de genoemde steden werkzaam is..

Dus nu is mijn vraag, welk kraamburo zijn jullie, waar zitten jullie en hoe is de opleiding ingedeeld…bv. hoeveel weken school, een arbeidsovereenkomst van hoeveel uur…werken jullie op rooster of per gezin etc.

Ik ben zelf woonachtig in Rotterdam, 37 jaar, getrouwd, moeder van 3 kinderen en ik ben in bezit van een mavo diploma, rijbewijs en auto.

Graag hoor ik meer…

groetjes Colinda

• karin

Colinda, Bij kkraamzorg delfland zitten we te springen om nieuwe collega's. www.kraamzorgdelfland.nl. Had je daar al gekeken?

Groeten Karin

Voor meer informatie mag je me altijd mailen :)

• Desiree Neijenhuis

Ik zou graag meer informatie willen over hoe ik kraamverzorgende kan worden, zoals de leer-werk mogelijkheden.

Hebben jullie hier ook een informatiepakket van?

Met vriendelijke groet,

Desiree Neijenhuis

• Julia Frie

In welke plaats woon je, Desiree? De opleiding van het ROC in Utrecht start weer begin volgend jaar. Ons werkgebied is best ruim.We hebben 2 regio's. Nieuwegein e.o. en Zeist e.o. Misschien dat wij wat voor je kunnen betekenen! Mail me maar voor extra informatie.

Groetjes, Julia

• kiki

Hallo allemaal

Misschien kan ik nu ook even snel me vraagje er tussendoor gooien.

Ik zit nu nog gewoon op de mavo oftewel vmbo ik zou ook graag iets met kraamzorg willen doen alleen nu mijn vraag kan ik bv al een opleiding doen na dit dit jaar als ik me diploma heb zeg maar een opleiding voor kraamverzorgster en weten jullie misschien goede scholen daarvoor?

• j.velzen

ik ben een meid van 22 jaar met baby en woonachtig in rotterdam , ik werk nu in de thuiszorg en wil graag verder in de kraamzorg ik heb gehoord dat je via instellingen een diploma tot kraamhulp kunt volgen en wil daar graag meer van weten zou me daar wat meer info over geven .alvast bedankt margreeth westerbeek

• Jacqueline

Hallo allemaal,ben ook al een tijd op zoek naar informatie over de opleiding tot

kraamverzorgende.Is er ook in Amsterdam de mogelijkheid om deze opleiding te volgen.

zoja waar en waar kan ik terecht met mijn vragen hierover evetueel een infopakket?

Alvst bedankt, Jacqueline de Graaf.

• elly

Hallo Jacqueline,

In Amsterdam zijn er in ieder geval vijf kraamzorgorganisaties die de (verkorte) opleiding tot kraamverzorgende verzorgen. Elk buro heeft een ander gebied waar ze in werken. EFS kraamzorg zit in centrum, zuid en een stukje oost; de Baker in noord en een ander stuk oost, het Geboortecentrum in oud west, ACK in oud west, zuid en buitenveldert en tenslotte Zorgmaat in nieuw west, oud west, of in zuidoost en diemen (zij hebben twee vestigingen).

De eerstvolgende opleiding gaat in maart weer van start, bel eens een rondje en kijk welk buro je het meeste aanspreekt.

We kunnen altijd gemotiveerde collega's gebruiken.

Elly

• marjan

Beste Lize,

graag wil ik informatie over de verkorte opleiding kraamverzorgster.

start cursus/kosten/werkplekken.

Ik woon in utrecht en ben 31 jaar.

alvast bedankt marjan