verkorte parttime opleiding kraamverzorgende in re

• Caroline

Weet iemand waar ik me kan aanmelden voor een verkorte (liefst part-time) opleiding tot kraamverzorgende in de regio Leiden (Den Haag)?

groetjes,

Caroline

• Mariëlle

Hoi Caroline ,

bij het kraamcentrum de Waarden in Schoonhoven begint in februari weer een verkorte opleiding.(ik ga me er ook voor opgeven)

veel succes.

• karin

Hallo Caroline

Ik werk voor kraamzorg Delfland. Daar volg ik ook de verkorte opleiding. Er staat op internet een heel stuk over onze opleiding. www.kraamzorgdelfland.nl. De lessen worden momenteel gegeven in Schiedam. De regio waar je zou kunnen werken is Den Haag daar zijn we juist aan het werven op het ogenblik. De nieuwe opleiding start geloof ik maart/april. Je werkt 28 uur per week wat inhoud dat de schoolweken ongeveer neerkomen op die 28 uur. Woensdag vrij . Als je werkt, werk je 8 dagen achter elkaar en dan ben je een dag of 5 vrij. Ik heb het heel erg naar mijn zin en ben nu bijna klaar. Morgen heb ik een presentatie over de eindscriptie die ik heb moeten schriijven. Ik heb ook eventueel een informatiefolder voor jou , als je me je adres mailt zal ik hem toesturen hetzij via de post of mail.

Groeten karin LeeuwCaroline schreef:

>

> Weet iemand waar ik me kan aanmelden voor een verkorte

> (liefst part-time) opleiding tot kraamverzorgende in de regio

> Leiden (Den Haag)?

>

> groetjes,

>

> Caroline

• Caroline

Beste Karin,

Dank voor je antwoord op mij vraag over de verkorte kraamzorgopleiding! Inderdaad had ik de site www.kraamzorgdelfland wel gevonden op de startpagina kraam.startpagina.nl. Ik had alleen hoop dat er nog dichter bij mij in de buurt een opleiding zou zijn (in Leiden bijvoorbeeld; ik woon in Voorschoten). En ik vind 13 maanden 28 uur nog wel lang… Zou er niet nog een verkorte variant daarop zijn?

Maar graag zou ik per mail iets meer informatie van je ontvangen, o.a. welke vakken je allemaal krijgt. Ik stuur je mijn emailadres via mijn emailprogramma.

P.S.: Waar gaat je eindscriptie over?

• Lize

Hallo Caroline,

Wij kunnen jouw een opleidingsplaats aanbieden in

leiden voor de opleiding tot kraamverzorgende.

• Caroline

HalloLize,

Iets meer informatie zou fijn zijn..

Bijv. wamburo zijn jullie, waar zitten jullie en hoe is de opleiding ingedeeld…bv. hoeveel weken school, werken jullie op rooster of per gezin etc. Zijn er bij jullie vooral jonge meisjes of veel volwassenen die instromen en een verkorte opleiding doen…

Ik hoor het graag!

CAroline

• lize

Hallo Caroline,

Als je jouw email adrs evne stuurt dan zal ik je alle info mailen die je nodig hebt.

Groet Lize

• sheila

Ik zou ook graag kraamverzorgende worden maar op het moment ben ik al bezig met een opleiding spw 3. maar misschien voor daarna ofzo En ik zou graag willen weten of die opleidingen op verschillende locaties gegeven worden. bv Rotterdam ofzo .

• sheila

Ik zou graag weten of de opleiding in rotterdam wordt gegeven en zo ja

waar in rotterdam. wat de kosten zijn en de toelatings eisen want ik doe op het moment spw 3 maar wil eigenlijk deze opleiding wel heel graag gaan volgen.

Vriendelijke groet

sheila

• heidi

hoi caroline, ik zit net je bericht te lezen en ik hoop dat je deze dan ook krijgt weet nog niet precies hoe dit werkt qua emailen.

heb je over dit onderwerp al goede info gekregen misschien kan je mij er ook mee helpen of anders het emailadres geven van lize.

groetjes heidi