Weet iemand waar ik me kan aanmelden voor een verkorte (liefst part-time) opleiding tot kraamverzorgende in de regio Leiden (Den Haag)?
groetjes,
Caroline
Hallo Caroline
Ik werk voor kraamzorg Delfland. Daar volg ik ook de verkorte opleiding. Er staat op internet een heel stuk over onze opleiding. www.kraamzorgdelfland.nl. De lessen worden momenteel gegeven in Schiedam. De regio waar je zou kunnen werken is Den Haag daar zijn we juist aan het werven op het ogenblik. De nieuwe opleiding start geloof ik maart/april. Je werkt 28 uur per week wat inhoud dat de schoolweken ongeveer neerkomen op die 28 uur. Woensdag vrij . Als je werkt, werk je 8 dagen achter elkaar en dan ben je een dag of 5 vrij. Ik heb het heel erg naar mijn zin en ben nu bijna klaar. Morgen heb ik een presentatie over de eindscriptie die ik heb moeten schriijven. Ik heb ook eventueel een informatiefolder voor jou , als je me je adres mailt zal ik hem toesturen hetzij via de post of mail.
Groeten karin LeeuwCaroline schreef:
>
> Weet iemand waar ik me kan aanmelden voor een verkorte
> (liefst part-time) opleiding tot kraamverzorgende in de regio
> Leiden (Den Haag)?
>
> groetjes,
>
> Caroline
Beste Karin,
Dank voor je antwoord op mij vraag over de verkorte kraamzorgopleiding! Inderdaad had ik de site www.kraamzorgdelfland wel gevonden op de startpagina kraam.startpagina.nl. Ik had alleen hoop dat er nog dichter bij mij in de buurt een opleiding zou zijn (in Leiden bijvoorbeeld; ik woon in Voorschoten). En ik vind 13 maanden 28 uur nog wel lang… Zou er niet nog een verkorte variant daarop zijn?
Maar graag zou ik per mail iets meer informatie van je ontvangen, o.a. welke vakken je allemaal krijgt. Ik stuur je mijn emailadres via mijn emailprogramma.
P.S.: Waar gaat je eindscriptie over?
HalloLize,
Iets meer informatie zou fijn zijn..
Bijv. wamburo zijn jullie, waar zitten jullie en hoe is de opleiding ingedeeld…bv. hoeveel weken school, werken jullie op rooster of per gezin etc. Zijn er bij jullie vooral jonge meisjes of veel volwassenen die instromen en een verkorte opleiding doen…
Ik hoor het graag!
CAroline
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?