kraamverzorgster worden?

• linda

Hallo,

Ik hab na een lange tijd nadenken, en afvragen wat ik zou willen doen er achter gekomen dat ik graag in de kraamzorg zou willen.

Nu ik helemaal geen ervaring in verzorging heb, zou ik graag willen weten wat voor een stappen ik zou moeten ondernemen om een opleiding hier voor te kunnen volgen. Een ding is wel zo dat ik al een baan en een gezin heb dus zou ik het graag willen cobineren.

• loes

Hoe bedoel je Linda, je hebt al een baan en wilt dat combineren met de opleiding tot kraamverzorgster?

Dat zal niet lukken omdat je meestal al direct acht dagen achter elkaar gaat werken en studeren er dus nog bij komt.

Dus gewoon baan opzeggene en ervoor gaan!

• KZN Zuid-Holland Oost

Waar woon je ?

Misschien kunnen wij je snel aan een opleidingsplaats helpen.

• jeanette

hallo Jac.

Ik heb jouw vanochtend gemaild omtrend een paar discussie punten. Ik ben net terug van het politiebureau omdat mijn tas uit de auto is gejat. Al mijn gegevens zaten erin, wil jij mijn email adres even doorgeven via dit kanaal. Alleen het adres zonder provider. Bedankt alvast

• KZN Zuid-Holland Oost

Hoi Jeanette,

Vervelend voor je.Hoop dat er nog iets wordt teruggevonden.

Je email is jeanetteosdorp116@………..

Groetjes

Jac.

• linda

Ik woon in Kwintsheul dat is in het westlandKZN Zuid-Holland Oost schreef:

>

> Waar woon je ?

> Misschien kunnen wij je snel aan een opleidingsplaats helpen.

• karin

Linda, je kunt ook bij kraamzorg Delfland informeren. www.kraamzorgdelfland.nl. Daar staat alles over onze opleiding vermeld. Ik volg deze momenteel zelf en het bevalt mij prima.

Groeten en succes karin Leeuw