Kraamzorg aangeboden

• Lize

Ik ben sinds 1 september geheel zelfstandig verder gegaan en mij onder het juk van de KZN losgeweekt. Ik heb momenteel nog ruimte voor enkele kraamzorgen in de regio Gouda, Alphen aan den Rijn en Den Haag. Ook zoek ik leuke enthousiaste mede kraamverzorgenden om samen een burau op te zetten. Lijkt het je wat, reageer dan en wie weet doen we het wel samen.

• anita nelissen

Ik heb hulp gevraagd in de omgeving Rijswijk (regio Den Haag). Ik ben door persoonlijke omstandigheden aan de late kant met vragen voor kraamzorg en heb al verscheidene mensen gevraagd, maar of iedereen zat al vol of ik woon niet in hun district.

Ik ga van mijn 3e kindje bevallen en ben uitgerekend rond 2 december 2002. Mijn vorige kraamzorg was echt verschrikkelijk (deed echt helemaal niks). Het gaat om minimale kraamzorg, puur voor moeder en baby. Mijn man en mijn moeder verzorgen de andere 2 kids en doen het huishouden, boodschappen e.d. Het gaat erom dat een kundig iemand zicht heeft op hoe het gaat met moeder en baby (bijv. ontwikkeling BV, kleur baby e.d.).

Ik hoop echt dat ik zo spoedig mogelijk een berichtje terug kan krijgen of het wel of niet mogelijk is van je diensten gebruik te kunnen maken rond die tijd en om een en ander duidelijk door te spreken. Mijn telefoonnummer is 070 - 395 00 36.

Alvast bedankt!!!!Lize schreef:

>

> Ik ben sinds 1 september geheel zelfstandig verder gegaan en

> mij onder het juk van de KZN losgeweekt. Ik heb momenteel nog

> ruimte voor enkele kraamzorgen in de regio Gouda, Alphen aan

> den Rijn en Den Haag. Ook zoek ik leuke enthousiaste mede

> kraamverzorgenden om samen een burau op te zetten. Lijkt het

> je wat, reageer dan en wie weet doen we het wel samen.

• karin

Hallo anita