Kraamzorg aangeboden

• Lize

Ik ben sinds 1 september geheel zelfstandig verder gegaan en mij onder het juk van de KZN losgeweekt. Ik heb momenteel nog ruimte voor enkele kraamzorgen in de regio Gouda, Alphen aan den Rijn en Den Haag. Ook zoek ik leuke enthousiaste mede kraamverzorgenden om samen een burau op te zetten. Lijkt het je wat, reageer dan en wie weet doen we het wel samen.

• anita nelissen

Ik heb hulp gevraagd in de omgeving Rijswijk (regio Den Haag). Ik ben door persoonlijke omstandigheden aan de late kant met vragen voor kraamzorg en heb al verscheidene mensen gevraagd, maar of iedereen zat al vol of ik woon niet in hun district.

Ik ga van mijn 3e kindje bevallen en ben uitgerekend rond 2 december 2002. Mijn vorige kraamzorg was echt verschrikkelijk (deed echt helemaal niks). Het gaat om minimale kraamzorg, puur voor moeder en baby. Mijn man en mijn moeder verzorgen de andere 2 kids en doen het huishouden, boodschappen e.d. Het gaat erom dat een kundig iemand zicht heeft op hoe het gaat met moeder en baby (bijv. ontwikkeling BV, kleur baby e.d.).

Ik hoop echt dat ik zo spoedig mogelijk een berichtje terug kan krijgen of het wel of niet mogelijk is van je diensten gebruik te kunnen maken rond die tijd en om een en ander duidelijk door te spreken. Mijn telefoonnummer is 070 - 395 00 36.

Alvast bedankt!!!!Lize schreef:

>

> Ik ben sinds 1 september geheel zelfstandig verder gegaan en

> mij onder het juk van de KZN losgeweekt. Ik heb momenteel nog

> ruimte voor enkele kraamzorgen in de regio Gouda, Alphen aan

> den Rijn en Den Haag. Ook zoek ik leuke enthousiaste mede

> kraamverzorgenden om samen een burau op te zetten. Lijkt het

> je wat, reageer dan en wie weet doen we het wel samen.

• karin

Hallo anita

Ik ben door dit mailtje wel heel nieuwsgierig geworden naar waar je andere kraamzorg vandaan kwam? Misschien wel brutaal van me maar ik ben er echt in geinterresseerd Ik ben kraamverzorgster in opleiding en ben bezig met een scriptie over emoties en veranderingen in de kraamtijd en zo te horen heb je niet zulke fijne tijden beleefd!

Je kunt me mailen onder karin.leeuw@wanadoo.nl. Helaas kan ik je niet helpen want ik werk voor een bureau. Groeten Karin Leeuw

• karin

Nog even een aanvulling. Ik ben kraamverzorgster omdat ik het heerlijk vindt om deze periode mee te maken in mijn gezinnen en de kraamvrouw een fijne tijd te bezorgen Dit dioe je tenslotte maar een paar keer i n je leven !

Sterkte en een fijne tijd Karin

• KZN Zuid-Holland Oost

Ik weet niet welke hetze er momenteel tegen KZN gaande is, maar Lize er is niemand die jouw kent bij KZN.

Soms een collega van Jonnie??

KZN is een landelijk erkend buro met op dit moment 34 zeer goed draaiende regiokantoren.

Ook zijn wij een OVDB erkend opleidingsbedrijf.Deze erkeniing krijg je niet zomaar.Dus stop met deze onzin a.u.b.

Je prijst jezelf de markt uit.

Iedereen in Nederland heeft recht op goede complete kraamzorg.

Laten we er a.u.b. met elkaar voor zorgen dat alle kraamvrouwen een mooie tijd hebben.

Kraamzorg is een fantastisch vak. Helaas is er nog een tekort aan kraamverzorgenden.

De manier waarop jij over KZN schrijft is onterecht en dat vind ik heel jammer.

• Lize

Hoi,

Ik heb persoonlijke nare ervaring met de k.z.n. En een ieder mag het uiten want we leven in een vrije democratie. Het gaat niet om de zorg, maar om de manier van benaderen. Ik weet waar ik het over heb.

• Arzu

Hoi Jac,

Ben het helemaal met je eens meid, ik ken Lize ook niet, niemand bij KZN.

Ik heb het er enorm naar mijn zin.

Jac. heeft helemaal gelijk, het is niet niks om zomaar een kraamburo op te zetten. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaat doen?

• Arzu

Hoi Lize,

Hoe wil jij een kraamburo opzetten?