Kraamverzorgster gevraagd

• Lize

Hallo, Ik zoek een aantal kraamverzorgenden die samen met mij in de regio Alphen aan den Rijn, Gouda, Leiden een eigen bureau willen opzetten. Ik heb al contracten met een zieknefondsmaatschappij en enkele verzekeraars. Maar om de stap alleen te wagen vind ik ene beetje eng, dus zoek ik ongeveer 4 collega's om dit samen met mij te doen. Ik wacht op jullie reactie.

• Corrie

Hoi Lize,

Neem maar contact op met mij! Lijkt me wel wat!

Groetjes, Corrie

• Corrie

Hoi Lize,

Ken jij ene Jonnie?

Groetjes, Corrie

• KZN Zuid-Holland Oost

Ik ken Jonnie wel.

Hij heeft een eigen buro in Gouda. De naam weet ik ook, maar aangezien hij wel regelmatig(vaak negatief) op berichten hier reageert noemt hij nooit de naam van zijn buro.Ik voel me niet geroepen om dit nu wel te doen, maar je kunt je afvragen waarom hij op deze manier te werk gaat.

Ik vind het initiatief om een eigen buro te beginnen heel leuk, maar wees er wel van overtuigd dat er in de regio die hier genoemd wordt al een aantal buro's zijn. De markt is zich op dit moment aan het stabiliseren dus het zal heel hard werken worden om klanten te krijgen.Desalnietemin wens ik jullie heel veel succes.

Jac.

• Jackie

Hallo Lize,

Ik heb ook een bureau in Alphen a/d rijn en zoek meer verzorgingen in mijn omgeving. Ik ben ook aangesloten bij het ziekenfonds misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen.

Mijn regio is Leiden, Leiderdorp, Boskoop, Alphen a. d. Rijn.

Groetjes JackieLize schreef:

>

> Hallo, Ik zoek een aantal kraamverzorgenden die samen met mij

> in de regio Alphen aan den Rijn, Gouda, Leiden een eigen

> bureau willen opzetten. Ik heb al contracten met een

> zieknefondsmaatschappij en enkele verzekeraars. Maar om de

> stap alleen te wagen vind ik ene beetje eng, dus zoek ik

> ongeveer 4 collega's om dit samen met mij te doen. Ik wacht

> op jullie reactie.