Leerling salaris

• Natasja

Beste allemaal, ik zit er sterk over te denken om begin volgend jaar te beginnen met de opleiding kraamverzorgende. Ik heb inmiddels een erg leuk telefonisch gesprek gehad met de Thuiszorg. Ware het niet dat ik vergeten ben te vragen wat het leerling salaris is!! Wie o wie kan mij dat ongeveer vertellen en waar kan ik de CAO voorwaarden van de zorg vinden? Alvast bedankt voor jullie medewerking! Groetjes, Natasja.

• ML. Heijs

Graag zou ik willen weten hoe en waar ik een opleiding tot kraamverzorgende kan volgen. En wat ongeveer je salaris is .

• Arzu

Als je het prikbord goed naloopt, staan er bordevol informatie over opleidingen.

Mocht je toch nog meer willen weten, dan kun je mij bellen : 030-6037051.

Als je in de regio Utrecht woont, kun je de opleiding misschien wel via ons volgen.

Groetjes en succes,

Arzu Gunes

Vestigingsmanager Kraamzorg “Het Meer”

(ook een vestiging van Kraamzorg Nederland BV)

• karin

Ik krijg ongeveer 800 euro per maand bij een 28 urige werkweek.

• Jonnie Woerdman

Het leerlingen salaris is tijdens de opleiding volgens de cao vastgelegd op 350,00 euro per maande. Na de opleiding ga je een salaris verdienen van ongeveer 1500,00 euro. Voor meer info 0182-678830

• karin

Nou dat is dan vreemd Wij krijgen meer !

Karin Leeuw

• Marjorie de Burger

Hallo ik ben Marjorie en ik ben 25 jaar, ik ben heel veel aan het snuffelen op internet en kwam bij deze site en heb gelezen hoeveel er ongeveer verdiend wordt. Mag ik vragen hoeveel jij dan verdien?

Ik woon nu samen en mijn vriend en we hebben alle twee een baan van 40 uur, maar ik wil heel graag in de kraamzorg werken, maar kan ik rond komen????

Ik zit te popelen om te beginnen, maar ik wil weten of het haalbaar is

Groetjes Marjorie

• karin leeuw

Ik krijg ongeveer 800 euro per maand volgens cao, bij een 28 urige werkweek, meer uren kan als leerling niet. Waar woon je? Als dit in de wijde omgeving van Delft, Den Haag, Schiedam, B driehoek, Zoetermeer Hoek van Holland, Maassluis kan kraamzorg Delfland je misschien verder helpen.

www.kraamzorg-delfland.nl.

Groetjes Karin Leeuw

• Josch

Karin, je moet je werkgever niet de hemel in prijzen.

• Marjorie de Burger

Sorry karin ik had effe moeten laten weten waar ik woon, mijn huis staat in Zeeland in Hulst om precies te zijn dus dat is iets te ver weg, maar ik heb al naar home care gebeld en daar hebben ze me goed geholpen, ze gaan voor mij uitzoeken hoeveel ik ga verdienen.

Maar toch heel erg bedankt voor je reactie

Groetjes Marjorie