Hai,

Ik ben op zoek naar kraamverzorgenden, mensen die op de zwangerschappoli, kraamafdeling in het ziekenhuis werken, op een verloskundepraktijk..artsen, verpleegkundigen, assistenten..

En die op mijn board voor onzichtbare ouders willen komen vertellen hoe zij met ouders van overleden kinderen omgaan: want je moet als kraamverzorgster ook eens naar een gezin waarin het kindje overleden is, je komt in de gezondheidszorg als je met zwangeren of pas bevallen moeders omgaat ook ouders tegen die helaas hun kind moeten missen..

Onzichtbare ouders die opnieuw weer zwanger zijn of moeten bevallen missen nogal eens wat in het contact met de verzorgenden en ik hoop zo dat zowel de verzorgenden, medici als de onzichtbare ouder eens hun ei kwijt kunnen en er wat meer begrip kan komen voor de onzichtbare ouder.

En ook schort er nogal eens wat in het contact als de ouder hun kind net moet missen en vol met emoties zit.

Dan is begrip en steun van de verzorgende, medici ozo belangrijk, een goed contact is heel belangrijk.

Wie wil er dus op mijn board komen vertellen hoe je denkt dat verzorgenden,medici met de onzichtbare ouders om horen te gaan, wat er nog veranderd kan worden, wat je moeilijk vind als verzorgende,medici naar de ouders toe en welke moeilijke situaties jezelf mee hebt gemaakt..

Hoop dat iemand en zeker meerdere mensen dat willen doen, zou hardstikke fijn zijn.

Alvast bedankt,

vele groetjes,

Yvonne

http://board.prexon.net/board.htm?b=ZPhHJ5bN