Kraamverzorgenden gevraagd!!!

• Kraamzorg Nederland ZHO

Hallo

Mijn naam is Jacquelien en ik ben vestigingsmanager van Kraamzorg Nederland Zuid-Holland Oost.

Onze regio is Rotterdam Noord en Oost, 3 B-hoek, Capelle aan den IJssel. Nieuwerkerk en de gehele Krimpenerwaard.

Wij bestaan a.s.15 september 1 Jaar en wij zijn heel trots dat we met ons kleine heel gezellige team met spoed op zoek moeten gaan naar gediplomeerd kraamverzorgenden voor onze regio.De vraag naar onze optimale kraamzorg is groot. Wij staan voor volledige kraamzorg van zo mogelijk maar 1 kraamverzorgende per gezin.Het gezin moet weer volledig de aandacht krijgen zoals het vroeger was.

Wij beloofden vorig jaar dat we dat in deze regio zouden gaan doen en dankzij een goede planning hebben we deze belofte waar kunnen maken.Tot nu toe zijn zowel clienten als verloskundigen zeer tevreden.

Wil jij werken in een gezellig klein team met een goed salaris?

Wil jij alleen in je eigen regio werken?(dus geen lange reistijden meer)

Wil je een contract aangepast aan jouw wensen (van 0 tot 88.89 %).

Alles is bij ons bespreekbaar.

Mailen of bellen (010-2097631).

• Rob Hage

Hetzelfde wat Jacquelien zoekt, zoek ik ook, maar dan voor de regio Amsterdam-Zuid/Amstelveen/Badhoevedorp/Ouderkerk a/d Amstel/Diemen/Duivendrecht.Ook wij zoeken dus gediplomeerd kraamverzorgenden voor onze regio.

Interesse bel, fax of mail:

Kraamzorg Zuider-Amstel

tel.: 020-610 43 29

fax: 020-610 43 44

E-mail: info@zuider-amstel.nl

Jacquelien, gefeliciteerd met jullie 1-jarig bestaan. En succes in het tweede jaar.

Rob Hage

• Jonnie Woerdman

Waarom laat je kraamzorg nederland geen personeel voor je werven. Zij ontvangen een goed deel van je omzet. Ik ben ermee gestopt omdat de bemoeienis teveel werd na verloop van tijd. Het is beter om helemaal voor jezelf te beginnen. Dan heb je meer vrijheden en ben je niet gebonden aan regels van een organisatie en bepaal je je eigen structuur. Dat hebben wij ook gedaan en het bevalt ons zeer goed.

• Jackie

Jonny, heb je dan geen grote druk achter je om een bepaald target te halen en hoeveel is het deel wat je moet afdragen van je omzet! Werk je je dan niet helemaal een slag in de rondte om alles te halen. Ze kunnen je b.v. wel 10 verzorgingen per maand laten lopen. Of sluit je hiervoor een contract af. Want als ik zo lees werk je voor Kraamzorg Nederland i.p.v. jezelf of heb ik het nu helemaal mis. Inversteren zij in jou terwijl je dit dan terug betaald door middel van een deel van de omzet af te dragen.

Groetjes jackie

• KZN Zuid-Holland Oost

Jammer Jonnie dat je niet gewoon verteld wie je bent.

Je hebt nooit voor KZN gewerkt, maar hebt wel een oordeel klaar.

Ik weet intussen wel wie je bent en dat je in de omgeving Gouda een eigen buro hebt.

Het lijkt me handig om ervoor te zorgen dat als je een mening denkt te moeten spuien dat deze wel ergens op slaat.

Mochten er op het net nogmaals ongenuanceerde opmerkingen staan dan zorg ik er voor dat je huidige kraamburo bekent wordt.Echt reclame is dat niet denk ik.

Zorg er eerst voor dat je je eigen zaakjes op orde hebt voordat je iets te zeggen hebt over een ander.Werken bij KZN is prima. Als dit waar was zouden er nu geen 34 vestigingen zijn.