schriftelijke cursus kraamverzorgende?

• Lisette Baan

Hallo,

Ik heet Lisette Baan, ik ben 31 jaar, moeder van drie kinderen. Tot een jaar geleden werkte ik als kinder intensive care verpleegkundige in het Wilhelmina kinder ziekenhuis. In verband met het werk van mijn echtgenoot zijn we voor een periode van drie jaar verhuisd naar Aruba.

Na onze terugkomst overv twee jaar wil ik heel graag als kraamverpleegkundige aan de slag. Om mij hier alvast op voor te bereiden ben ik benieuwd of iemand weet of er ook een schriftelijke cursus bestaat voor kraam verzorging. Ik zou ook heel graag in het bezit komen van lesmateriaal zoals die op dit moment gebruikt wordt in de opleiding tot kraamverzorgende, onkosten worden uiteraard vergoed!

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Lisette

• karin

Ik weet niet of er een schriftelijke kursus bestaat, maart je hebt in ieder geval de modules 313 en 311 nodig om in de kraam te kunnen werken. Maar volgens mij kun je als verpleegkundige zo aan de slag met de huip van praktijkbegeleiding bij het kraamcentrum bij jou in de buurt. Waar woon je? Groeten Karin Leeuw

ps kijk eens op de site van kraamzorg delfland. www.kraamzorgdelfland.nlLisette Baan schreef:

>

> Hallo,

>

> Ik heet Lisette Baan, ik ben 31 jaar, moeder van drie

> kinderen. Tot een jaar geleden werkte ik als kinder intensive

> care verpleegkundige in het Wilhelmina kinder ziekenhuis. In

> verband met het werk van mijn echtgenoot zijn we voor een

> periode van drie jaar verhuisd naar Aruba.

> Na onze terugkomst overv twee jaar wil ik heel graag als

> kraamverpleegkundige aan de slag. Om mij hier alvast op voor

> te bereiden ben ik benieuwd of iemand weet of er ook een

> schriftelijke cursus bestaat voor kraam verzorging. Ik zou

> ook heel graag in het bezit komen van lesmateriaal zoals die

> op dit moment gebruikt wordt in de opleiding tot

> kraamverzorgende, onkosten worden uiteraard vergoed!

>

> Alvast heel erg bedankt!

>

> Groetjes Lisette