Kraamverzorgende worden?

• Arzu

Hoi Allemaal,

Ik wil nogmaals een oproep doen voor vrouwen die graag kraamverzorgende willen worden! Begin september en eind september starten we weer een klas via het ROC in Utrecht.

Woon je in de provincie Utrecht, (reageer ook als je buiten Utrecht woont, als je graag wilt, dan is er altijd wel een mogelijkheid) en ben je gemotiveerd genoeg om de verkorte opleiding te doen, reageer dan alsjeblieft.

Wij hebben nog plaats voor 2 leerlingen.

Bel met ons bereikbaarheidsdienst: 06-10917536

of op kantoor: 030-6037051 (spreek je naam en nummer in en we bellen je zsm terug) Ik ben van 19-07 tot 27-07 een weekje met vakantie, ik bel je zodra ik terug ben.

Je kunt ons natuurlijk ook een mail sturen.

Tot ziens of horens

Kraamzorg “Het Meer”

vestiging van Kraamzorg Nederland BV.

Kijk ook op onze website: www.kraamzorg.com

Succes

Arzu

• Jeannette Bouwmeester

Goedendag,

Mijn naam is Jeannette Bouwmeester en ik ben woonachtig in Zwolle.

Ik ben op zoek naar een werkplek om de opleiding te gaan volgen via de Beroeps Begeleidende Leerweg. Ik hoop dat het hierop van toepassing is.

B.v.d. voor uw reactie

Met vriendelijke groet,

Jeannette Bouwmeester

tel: 038-4202338

• elly

Hoi Arzu,

Wij, Zorgmaat uit Zeist, hebben geïnformeerd bij de ROC in Utrecht en zij zeiden ons dat er in september geen groep zou starten i.v.m. te weinig animo……..

Hoe kan het dan dat jij wel kan starten, hebben jullie gelijk een hele groep vol?

Groeten,

je con-collega, Elly

• Mandy

De vestigingen van Kraamzorg Nederland regio Midden waaronder Het Meer en Kraamzorg Debuut (Wijk bij Duurstede, Amersfoort en Veenendaal) hebben inderdaad een samenwerkingsverband met het ROC in Utrecht. Samen met twee andere kraamzorgorganisaties hebben we tot nu toe wel alle groepen vol gekregen, er is dus animo genoeg. Probeer het anders voor de groep van eind september. Deze start 100% zeker.

Voor Debuut kunnen we trouwens ook nog 1 leerling plaatsen voor de septembergroep voor de regio Amersfoort.

Interesse? Bel met Mandy Sanders: 06 1250 8803

• MARISOL SEFERINA

Ik heb interesse om de opleiding kraamzorg te gaan volgen. Mijn vooropleiding is M.A.V.O.-4. Graag wil ik van jullie weten of er nog een plaats vrij is.In afwachting op jullie reactie verblijf ik.

Met vriendelijke groet,

Marisol Seferina

Allebestraat 8

6717 NG EDE

Tel: 06 13 72 68 01

• claudia

Hoeveel mensen kunnen jullie nog hebben op die opleiding eind september?

En wat voor vooropleiding moet je minimaal hebben?

Hoelang duurt de opleiding?

• Arzu

Beste Claudia,

Ik heb je een aantal dagen geleden informatie gemaild over de opleiding, heb helaas nog niets van je gehoord of terug ontvangen over de mail?

Heb je nog interesse?

Dan kun je mij bellen op tel: 06-10917536

tot horens.

Arzu

• Mandy

De verkorte cursus kraamverzorgende duurt (in principe) 14 maanden. De eerste drie maanden ga je 4 dagen per week naar school en ontvang je een stage-vergoeding. Hierna ga je de praktijk in afgewisseld met terugkomweken op school. In deze periode ontvang je een leerling salaris. De toelatingseisen zijn; 21 jaar of ouder (hier valt wel over te praten) en een lhno- of vbo-vooropleiding met minimaal twee vakken op C-niveau (waaronder Nederlands).

Ik weet op dit moment niet precies hoeveel plaatsen nog beschikbaar zijn voor eind september, maar zowel Arzu (Houten e.o.) als ikzelf (Amersfoort en Wijk bij Duurstede e.o., Veenendaal is voor september vol) hebben nog plaats voor leerlingen.

• Barbara Tinga.

Hallo,

Ik heb een vraag kan iemand mij informatie toesturen over de opleiding van kraamverzorgende?Ik ben er in geintresseerd alleen ik weet niet waar ik hem kan volgen en of er nog plaats is?

En of er dan ook ergens plaats is een bedrijf is waar ik dan wat ik heb geleerd in de theorie in de praktijk kan brengen?

Ik hoop op spoedige reacties vriendelijke groet Barbara Tinga.

• Arzu

Beste Barbara,

Je kunt mij bellen op 06-10917536, dan zal ik je vragen beantwoorden.

Wie weet kun je de opleiding via ons bureau volgen!

Succes

Arzu