9 Maanden opleiding !

• john , nathalie en jesse

hoi karin zou je mij kunnen vertellen bij welke instantie je deze opleiding doet ik heb nu informatie opgevraagd bij de thuiszorg maar volgens mij is dat niet waar jij zit .alvast bedankt groetjes nathalie

• karin Leeuw

Via kraamzorg Delfland. De lessen worden momenteel gegeven aan het zadkine college in Schiedam. Kraamzorg Delfland staat op internet. kraamzorg_delfland@wxs.nl. De nieuwwe verkorte opleiding start weer naar de zomervakantie. Je kunt hier meer informatie aanvragen.. Karin Leeuw

• suzanne

hoi

jullie hebben het er over de negen maanden opleiding maar ik woon in brabant en ik kan nergens zo'n opleiding vinden.

Zou jullie mijn kunnen vertellen waar ik dan terecht moet?

groetjes suzanne uit noord brabant

• germa schmidt

Hoi Marielle,

Ik ben al geruime tijd opzoek naar een z\'n kort mogelijke opleiding tot kraamverzorgster, ik ben moeder van drie kinderen en de jongste gaat vanaf augustus ook naar school dus ik heb de tijd om een opleiding te volgen.

Ik werk nu wel dus zou er wel graag bij willen blijven werken door bv. een bbl opleiding.

Ik woon in Enschede en ben via internet opzoek naar z\'n opleiding, nu heb ik gehoort dat er een opleiding is via de thuiszorg van +/- 10 maanden waarbij je ook werkt in de kraamzorg maar deze kan ik nergens vinden op internet.

Zou jij mij iets meer weg wijs kunnen maken?

Of is die opleiding waar jij het over hebt ook bij mij in de buurt?

Alvast bedankt

Groetjes Germa.