9 Maanden opleiding !

• Marielle

Hoi Allemaal,

Ik lees heel veel over de opleidingen maar nog niet over de opleiding die ik zelf doe.( in Juni as klaar)

Dit is de opleiding van 9 maanden om kraamverzorgster te worden, je kan deze opleiding volgen vanaf 21 jaar, daarnaast moet je interesse hebben in het vak en zelf zou ik aanraden om toch al enige zorg of gezins ervaring te hebben, het is een pittige opleiding maar nog wel te overzien.

Onze opleiding zag er zo uit: 3 dagen in de 4 weken (ongeveer) naar school van 9 uur tot 15.00 soms even langer uiterlijk tot 4 uur.

En de rest werken op rooster dus ook wachtdiensten en gewoon dagdiensten, meestal begin je op zo`n werkdag om 8 uur en dan werk je tot 16.00 uur.

Deze opleiding kun je in Leiden vinden en dan kun je informeren bij het kraamcentrum wanneer de opleiding weer begint.

Nu weten jullie een beetje hoe de opleiding van 9 maanden eruit ziet voor vragen kun je mij mailen.

Groetjes

Marielle

• corien

Hallo Marielle,

dat is wat ik zoek! In combinatie met kinderen is dit volgens mij wel te doen.

Maar heb je geen vooropleiding nodig?

Groetjes, Corien.

• Kiki

Precies, dit komt aardig in de buurt. Lijkt me ook redelijk te combineren met de zorg voor mijn gezin.

Hoeveel uur per week werk je dan gemiddeld genomen?

Hoor graag wat meer!

Groetjes,

Kiki

• karin

Zo gaat het bij mij ook ongeveer hoor. Alleen duurt het dan 12 maanden. Verder werk ik ook gemiddeld 8 uur per dag in een gezin tot 4 uur. Maar wel 8 dagen achter elkaar en dan een dag of 5 vrij. Naar school is 2 weken om de zes weken. Maar 4 dagen per weerk van ongeveer 8.30-1600

Groet Karin

• Marielle

Hoi Kiki,

Wat je precies werkt weet ik niet maar je werkt 60 % naast je school.

Dus 60 % moet je per maand werken in totaal met school erbij is dat ongeveer 93. uur maar daar zit wacht dagen ook bij.

groetjes

Marielle

• Kiki

Hoi Marielle,

Dank voor je aanvullende info. Kun je mij nog vertellen wel kraamcentrum in Leiden deze opleiding verzorgt? Ik heb al eventjes via internet gekeken, maar kon zo gauw geen info vinden. Wellicht kan ik eens een keertje met ze bellen.

Dank je en alvast succes met het examen in juni!

Groetjes,

Kiki

• Marielle

Hoi Kiki,

Take Good Care

Leiden

071- 5120005

Met vriendelijke groet

Marielle de Mol

Veel succes!!!!

Kiki schreef:

>

> Hoi Marielle,

>

> Dank voor je aanvullende info. Kun je mij nog vertellen wel

> kraamcentrum in Leiden deze opleiding verzorgt? Ik heb al

> eventjes via internet gekeken, maar kon zo gauw geen info

> vinden. Wellicht kan ik eens een keertje met ze bellen.

>

> Dank je en alvast succes met het examen in juni!

>

> Groetjes,

>

> Kiki

• Marielle

Hoi Kiki,

Take Good Care

Leiden

071- 5120005

Met vriendelijke groet

Marielle de Mol

Veel succes!!!!

Kiki schreef:

>

> Hoi Marielle,

>

> Dank voor je aanvullende info. Kun je mij nog vertellen wel

> kraamcentrum in Leiden deze opleiding verzorgt? Ik heb al

> eventjes via internet gekeken, maar kon zo gauw geen info

> vinden. Wellicht kan ik eens een keertje met ze bellen.

>

> Dank je en alvast succes met het examen in juni!

>

> Groetjes,

>

> Kiki

• Natas

Hoi, waar volg jij je opleiding Karin?

Ik wil ook graag de opleiding kraamverzorgende doen, ben 17(begin november 18) en woon in Groningen. Nu zijn mijn vragen:

Ben ik niet te jong op de opleiding tot kraamverzorgende te doen?

En welke plaats is het dichtsbij Groningen om de opleiding te volgen?

Alvast bedankt voor de informatie, groetjes Natas

• karin Leeuw

Ik weet het niet , maar als je verder terugbladert kun je meer prikberichten vinnden die hierover gaan Ik woon in de omgeving van rotterdam dus je begrijpt….. Groetjes Karin Leeuw