Hallo allemaal,mijn lieftallig vrouwtje is nu 33 weken zwanger,alles ging goed tot afgelopen woensdag.
Ze werd om 5 uur wakker en dacht dat ze in bed peplast had,ze deed het licht aan en…èèn en al bloed!!!!!!!!
Dan krijg je dus echt bijna een beroerte!
Als een gek naar het ziekenhuis,en gelukkig het hartje klopte nog.
Het schijnt met de placenta te maken te hebben,deze ligt een stukje voor “de opening”,doordat het hoofdje van de baby er tegenaan komt raakt er elke keer een stukje van de placenta los,volgens de verloskundige.
Dit heeft zich nu 2 maal herhaalt,ze ligt nu weer in het ziekenhuis na 2 dagen thuis te zijn geweest.
Mijn vraag is of iemand hier iets meer van weet, je hoort overal verschillende verhalen waar je eigenlijk niks mee opschiet.
Volgens de verloskundige is de placenta heel erg sterk, je kunt het “tegen de muur aangooien” en dan gebeurd er nog niks, maar hoe is het dan toch mogelijk dat een baby hoofdje het wel voor elkaar kan krijgen dat het losraakt?
En ik kan me echt niet voorstellen dat dit geen gevolgen heeft voor de baby, hoewel er volgens de verloskundige niks aan de hand is!
En aan wie kun je het beter vragen aan de moeders die dit misschien ook hebben meegemaakt!
Groetjes Annette en Geert.