verkorte opleiding tot kraamverzorgende

  • elly

    Wij kunnen altijd nieuwe leerlingen gebruiken voor de verkorte opleiding tot kraamverzorgende.

    Astres Zorgbeheer heeft op meerdere punten in Amsterdam en in Zeist lokaties.

    Woon je in Amsterdam of rondom Zeist en heb je zin in een betaalde opleiding?

    In 14-20 maanden word je opgeleid tot kraamverzorgende. Als je al een zorgachtergrond hebt (bijvoorbeeld ziekenverzorgende of verzorgende-C kun je door vrijstellingen al na 6 maanden je diploma halen).

    Contracten tussen 20 en 32 uur per week zijn mogelijk.

    Vraag informatie aan via de mail, of bel tijdens kantoortijden naar

    020 - 6006667 (Amsterdam)

    of

    030 - 2980744 (Zeist)

    Elly

  • Lisa Sendil

    Beste Elly,

    Ik zou graag informatie willen hebben over de opleiding. Ik ben 18 jaar en woon in Alkmaar. Ik zou in ieder geval willen weten of ik niet te jong ben voor deze opleiding, want dat is vaak het geval.

    Bij voorbaat dank,

    Lisa Sendil

    Lisa Sendil

    Orgelmakerstraat 74

    1825 DZ Alkmaar

  • karin

    Bij ons niet Lisa, maar ik werk bij kraamzorg Delfland. Gevestigd in Rijswijk. Maar ik zou hert gewoon proberen bij een bureau bij jou in de buurt Wie weet :) Groeten Karin

  • Elly

    Hoi Lisa,

    18 jaar is wel jong, maar niet persé té jong. Tijdens de sollcitatiegesprekken kunnen we met elkaar bespreken wat wij van je verwachten en of jij en wij denken dat dat haalbaar is.

    Je woont in Alkmaar, dat is wel een probleem. Onze organisaties zijn gevestigd in Amsterdam en Zeist en wij zoeken ook mensen uit die regio.

    Er is vast wel een organisatie bij jou in de buurt waar je info kunt vragen:

    Probeer Particura of Kraamland eens.

    Elly

  • germa schmidt

    Hoi Elly,

    Deze opleiding zou prima bij mij passen, maar weet jij ook of die ook in de buurt is van Enschede?

    Groetjes Germa.

  • s.ayadi

    van: s.ayadi

    datum:24 juli 2009,

    hoi Elly,

    Ik heb interes aan deze opleiding,ik woon zelf in zeist,en ik werk als hepende niveau2, in een verpleeghuis(ruim 2 jaar) .

    graag een reactie.

    Groetjes,

    samia

  • Assie

    Hoi

    Werkomgeving midden nederland en utrecht en omgeving

    Bij Yunio Midden Nederland zijn nog enkele opleidingsplaatsen. ROC Utrecht verkorte kraamopleiding.

    Je kunt je aanmelden bij Yunio Midden Nederland. Starten in september.

    Vragen naar Klaske Kooistra of Moniek Rasker

  • petronella gerards

    graag had ik wat informatie over de opleiding kraamverzorgende grotjes petronella gerards

  • Manar

    Goedendag Elly,

    Uw post komt als geroepen, ik ben zeer geinteresseerd in de opleiding.

    Ik heb o.a. SPW 3 en SPW 4 gestudeerd. Heel graag ontvang ik meer informatie. Ik kom wel uit R´dam maar ik vind het geen probleem om naar Amsterdam te reizen.

    Ik zie uw reactie tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Manar.

  • Chantal

    l.s.

    Ik ben 18 jaar en ben bezig met de opleiding verzorgende IG maar zou graag de kraamopleiding willen doen zou u mij daar wat meer informatie over kunnen sturen

    M.V.G.

    Chantal sluijter