afwijzen negeren baby

• reina

Ik ben Reina volg de verbrede opleiding voor verzorgende waar ook een deel kraamzorg in zit. Ik werk bij de thuiszorg in amsterdam, ik heb geen praktijkervaring als kraamverzorgster en ben ook niet in de gelegenheid om die op te doen. Ik moet een praktijksimulatietoets doen voor school. Het onderwerp wat ik gekozen heb is afwijzen negeren van een pasgeboren baby door de moeder, ik heb gehoord dat dat na een kunstverlossing wel voorkomt. Alle informatie die ik tot nu toe krijg wijst allemaal naar een post partum depressie of een zwangerschappsychose, maar volgens mij komt het toch ook wel voor zonder dat het uit de hand loopt mijn vraag aan jullie is komt het voor en hoe gaan jullie daar mee om.

bedankt reina

• bep

als ik jou was zou ik dit berichtje zetten op de babypagina daar zitten een hoop jonge moeders…

ik zelf had t ook een paar dagen vond er niets aan aan die kleine en iedereen maar gillen ooowat leuk en wat is tie mooi , nou ik vond er geen bal aan… dit duurde 2 dagen en toen was hij helemaal van mij… toen dacht ik en nu poten af blijven…

succes, bep

• reina

beste Bep,

Dank je voor je reactie, dat was waarschijnlijk een goede stap geweest.

Heel toevallig heb ik vandaag mijn deelkwalificatie voor de Kraamverzorging afgesloten, gelukkig succesvol.

Ik heb mijn onderwerp moeten veranderen omdat ik te weinig informatie kon vinden. Ikhad jou vast veel vragen kunnen stellen maar goed dit is achteraf praten.

Mijn onderwerp was nu de beruchte vierde dag met kraamvrouwtranen. Het is gelukkig ook een leuk onderwerp gebleken.

Groetjes Reina