Hoi iedereen,
Ik moet ter afsluiting van mijn opleiding kraamverzorgende een scriptie schrijven binnenkort. Weten jullie nog leuke onderwerpen? Ik heb nog niet voldoende ‘inspiratie’ gehad!
Groetjes van Frederieke
Hoi Frederieke,ik weet niet of bij jullie ook nazorg gegeven word bij couveusebaby`s daar zou je iets mee kunnen doen in combinatie met prematuren(te vroeg geborenen),dysmaturen.Ikzelf vond dat leuk om te doen.Verder wat dacht je van:bekkeninstabiliteit,postpartumdepressies, kramen bij meerlingen, de thuisbevalling.over deze onderwerpen is zeker ruimschoots info te vinden.Er zijn 2 goede boeken die je evt voor het eerste onderwerp kunt gebruiken:Te Vroeg Geboren,schrijvers:Richard de Leeuw/Lilian Bakker.En:Vanuit de couveuse de wereld in,geschreven door:Zita van der Heyden.Ik weet niet of je hier wat aan hebt,maar in ieder geval succes met je scriptie!!!! groetjes,Caroline.
hoi Frederieke
het inbakeren komt weer helemaal terug en daar is veel info over te geven aan de kraamvrouwen ,maar voor je collega's is het ook belangrijk te weten hoe je het doen moet en wanneer wel en wanneer mag het niet, ik zelf heb het met me verkorte opleiding als presentatie gegeven , en het was een sucses, ons kraamburo was zeker ook blij met deze info ,als je wilt kan ik je er verder mee helpen
groetjes Daantje
Hoi Katja,
Ook ik ben samen met een klasgenootje bezig met de voorbereiding van een klinische les over nazorg bij een sectio.
Je zou ons enorm op weg helpen met de informatie die je in jouw scriptie hebt gebruikt.
Deze les moeten wij als afsluiting voor onze toets 313 gaan geven.
Als je mij wilt mailen,GRAAG!
Bij voorbaat mijn dank,
Karin
Hallo Katja
Als het geen probleem voor je is zou ik graag ook jouw scriptie ontvangen Ik ga ook binnenkort 313 afsluiten Alleen wij doen dat met een toets . Mijn email adres is karin.leeuw@wanadoo.nl Hartelijk bedankt. Karin LeeuwKatja schreef:
>
> Misschien over de zorg na een sectio.
> Kan je eventueel mijn scriptie sturen als je wilt..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?