verkorte opleiding regio Rotterdam

• Jolanda

Kan iemand mij mischien vertellen of er in de beurt van Rotterdam verkorte opleidingen voor kraamverzorgende gegeven worden.

Ik ben 37 jaar en mijn huidige baan een beetje zat. Zijn er mischien ook dames die op latere leeftijd aan deze opleiding zijn begonnen.

Alle reacties zijn welkom.

• nelleke

hoi jolanda er start een nieuwe verkorte opleiding in rotterdam in september.

misschien is het wat voor jou.

ook ik heb deze opleiding gedaan en werk nu al enige tijd in de kraam.

Mail mij maar aan bovenstaand adress dan neem ik wel contact met je op.

• nelleke

hoi jolanda er start een nieuwe verkorte opleiding in rotterdam in september.

misschien is het wat voor jou.

ook ik heb deze opleiding gedaan en werk nu al enige tijd in de kraam.

Mail mij maar aan bovenstaand adress dan neem ik wel contact met je op.

• nelleke

aan jolanda

hier is mij n adres n.steenbakkers@chello.nl

nelleke schreef:

>

> hoi jolanda er start een nieuwe verkorte opleiding in

> rotterdam in september.

> misschien is het wat voor jou.

> ook ik heb deze opleiding gedaan en werk nu al enige tijd in

> de kraam.

> Mail mij maar aan bovenstaand adress dan neem ik wel contact

> met je op.

• karin

Hoi Jolanda. Ik zit in de verkorte opleiding via Kraamzorg Delfland. Nu is net weer de opleiding gestart. Maar na de vakantie start men weer met de nieuwe cursus. Nu is de scjhool het Zadkine college in Schiedam. Ik zit op het Mondriaan college in Delft en ben eerst 10 weken naar school geweest Vervolgens de praktijk 6 weken en daarna weer 2weken naar school en daarna weer werken etc. Odertussen maak je prakrtijkopdrachten eindopdrachten etc. Groetjes karin

• karin

Trouwens ik ben 44 en mij liukt het best Ik ben nun halverwege Je moet er wel rekening mee houden dat het zwqar is Hard leren en werken 28 uur per week werken Maar met studie erbij is dat bij mij wel 40 uur per week Groetjes karin

• Jolanda

Hoi Karin,

Bedankt voor je reactie. Ik heb nog wat vraagjes. Hoe lang duurt de opleiding die jij doet. En wat zijn jou werktijden? Ik heb begrepen dat je direct een salaris krijgt, is dit bij jou ook het geval.

Alvast bedankt.

Groetjes Jolanda

• karin

Ja ik heb ook gelijk salaris en het duurt een jaar Verder heb ik een contract voor 28 uur. De schoolweken ben ik op woensdag vrij en de schooltijden wisselen nogal maar ga uit van halg negen tot half vijf soms later soms eerder. Als je werkt en je zit in een 8 uursgezin dan werk je dus 8 dagen 8 uur per dag en hebt daarna een dag of 5 a 6 vrij Groetjes Karin Ik het het erg naar mn zin bij kraamzorg Delfland. Ik had ook gesolliciteerd bij thuiszorg rotterdam, maar daar kreeg je het eerste half jaar alleen zakgeld. Groetjes karin