afscheid van een klas/groepsgenootje :(

• karin

Hoe gaan jullie over het algemeen om met het feit als er in je groep iemand moet stoppen met de opleiding. Ik zit er erg mee. Ik denk dat ik mn maatje erg ga missen. Wie heeft er tips voor mij? Ik kon erg g oed met haar samenwerken en ben nu best verdrietig Groetjes karin vetkorte opleiding nu een half jaar bezig

• Natalie

Het is altijd erg vervelend als iemand moet stoppen maar als je ook nog erg close met elkaar bent……………

Geen idee wat daarbij helpt!

Ik heb het zelf meerdere keren wel meegemaakt maar het is ook maar net of iemand uit zichzelf stopt of dat het van de opleiding moet??

• karin

Dor mislukte praktijk begeleiding en verdere problemen. Maar het blijft rot als er ineens iemand uit de klas verdwijnt Er bleken vandaag zelfs 2 te vertrekken en in de eerste tien weken werk je toch wel heel nauw samen. Groetjes karin

• Puck

Dit is best moeilijk maar sla je erdoorheen en zorg dat je de opleiding blijft doen.

Je zit er tenslotte voor jezelf!!!

• karin

Dank je wel Puck Het lukt wel hoor. Ik weet dat ik er voor me zelf zit maar het is best moeilijk zo. Ik mis ze wel hoor Groetjes karin