Kraamhotel

• Alinda

Weet iemand misschien of er naast het KraamZorgHotel in Rotterdam nog meer KraamHotels zijn, maar dan in de buurt van Amsterdam?

Ik dacht dat ik gehoord had dat er eentje in Haarlem is, maar kan hier niets over vinden.

Ik hoop wat te horen!

Alvast bedankt!

Alinda.

• Daan

hoi Alinda

zover ik weet is er nog geen kraamhotel in de regio rond Amsterdam

ons kraamburo is bezig met het op zetten van een kraamhotel in amsterdam in samenwerking met het AMC ,het is zo goed als rond enkel de lokatie is nog een heet hangijzer. maar daar zijn we hard mee bezig.

groetjes Daantje

• joske

Hey alinda

In purmerend zit ook een kraamhotel. Dit licht meer in de buurt van Amsterdam.

• leontien

Beste Daan,

Graag zou ik wat meer willen weten omtrent jullie nieuw te starten kraamhotel in Adam. Ik ben studente in Amsterdam en bezig met het schrijven van een ondernemingsplan voor een kraamhotel. Dit gaan we natuurlijk niet echt in de praktijk brengen, maar het plan moet wel dusdanig zij opgesteld dat het “goedgekeurd” kan worden door een fictieve bank( =onze school).

Ik hoop dat je me wat meer informatie zou willen geven over hoe jullie bepaalde zaken hebben aangepakt.

Met vriendelijke groet,

Leontien

• Daan

Hoi leontien

als je echt alles wilt weten denk ik dat je beter kan maille naar ons kraamburo,

daar zullen ze je allicht veel meer kunnen vertellen in details dan dat ik het kan doen.

schrijf naar info@zorgmaat.nl en vertel waar je het voor wilt hebben, heel veel succes ermee,

Groetjes Diana