KRAAMHULP GEZOCHT

• veer

Hallo allemaal,

Ik zal me even heel kort voorstellen. Mijn naam is Veronique en ik woon in Voorschoten. Ik ben getrouwd en heb een dochtertje van 16 maanden. Wij zijn uit Belgie terug verhuisd naar Nederland, Nu ben ik 28 weken zwanger, en ik kan tot op heden geen kraamzorg krijgen. Ieder bureau wat ik bel of aanschrijf zit stampvol, maar ik ga toch ECHT bevallen als het even meezit, rond 24 mei. Heeft iemand nog enig idee waar ik kraamzorg vandaan zou kunnen halen? Ik ben een beetje radeloos aan het worden!

Groetjes,

Veronique

• marianne

Je kunt het nog proberen op telefoon nummer 071-5284782. Ik weet niet of er nog plaats is maar je kunt het altijd proberen. Geef maar door dat je het nummer van marianne hebt, wie weet helpt het.

succes

• Jackie

Beste Veronique,

Ik kan je uit de brand helpen door je s'middags zorg te kunnen leveren in deze periode.

s'morgens heb ik al een gezin. We kunnen de uren in overleg plannen. Als deze zorg afgelopen is zou je gewoon s'morgens zorg krijgen tot jou zorg ten einde loopt

Ik weet dus ook niet hoe jou gezins profiel eruit ziet of je verder nog mantelzorg hebt b.v. is je man thuis of komt je moeder nog op bezoek dan zou dit voor jou s'morgens een uitkomst zijn. Mail me even of bel. misschien kan ik je helpen.

Groetjes, Jackie