vraag over de kleine kei

• Monique van Veronica en Lucas

Hallo,

Ik las dus dat er een nieuw kraamcentrum voor amersfoort komt of al is zelfs. De kleine Kei. Ik vroeg mij af of dit soms in samenwerking is met verloskundigen praktijk De Kei, van Marion, Emmy en Annemarie. Dit waren dus mijn verloskundigen bij beide kinderen en ben dus wel nieuwsgierig. Het zou wel errug handig zijn, alles in 1 praktijk! Mocht er evt. ee n3e kindje komen….

Groetjes van Monique van Veronica en Lucas

• Saskia

Hoi Monique!

Ik ben kraamverzorgster en een collega van mij is per Februari bij de \“kleine kei\” gaan werken.

Via haar weet ik dat dit niet in samenwerking gaat met de verloskundigepraktijk \“de Kei\”.

groeten,

Saskia

• Monique van Veronica en Lucas

Hoi Saskia,

ank je wel. Intussen had ik het al wel gevraagd aan de vk^s van de Kei en die zeiden het al. Kon het me al niet zo goed voorstellen, aangezien 5 van de 6 verzorgsters die ik bij mijn kraamperiodes van mijn kinderen had, de vk´s daarvan nou niet bepaald eh “aardig” vonden. Laat ik dat maar zo zeggen… Maar omdat die naam Kleine Kei, natuurlijk erg goed bij De Kei past dacht ik het. Ik hoorde trouwens van de Annemarie (de vk dus) dat ik beslist niet de enige ben die zo denkt en dat ze vaak dezelfde vraag kregen! Misschien toch niet zo´n goede naam? In ieder geval bedankt hoor!

groetjes Monique van Veronica en Lucas