vragen rondom kraamverzorgenden

• karin

Hoi

yl;ene, ge ervoor zou ik zeggen!!! Het valt echt mee, tenminste dat is mijn ervaring. Je bent tenslotte niet de vernantwoordelijke persoon daar,. Je assisteert alleen maar. Je steunt en be,moedigt en de verloskundige is de baas en heeft de leiding. Ik heb alleen nog maar aardige ontmoet dus….. Groetjes karin :)

• miranda

Ik werk sinds kort weer in de thuiszorg.

Was in 1995 gediplomeerd MDGO-vz-er,heb jaren wat anders gedaan maar nu toch weer terug.

Ik ben nu ingeschaald in schaal 4-5 en verdien zo'n F22, gulden per uur.En ik ben 27 jaar.

Daarbij komen natuurlijk de toeslagen voor onregelmatigheid en wat voor voorzieningen je kraamcentrum heeft geregeld.

Mij bevalt het prima!!!!karin schreef:

>

> Hoi

> yl;ene, ge ervoor zou ik zeggen!!! Het valt echt mee,

> tenminste dat is mijn ervaring. Je bent tenslotte niet de

> vernantwoordelijke persoon daar,. Je assisteert alleen maar.

> Je steunt en be,moedigt en de verloskundige is de baas en

> heeft de leiding. Ik heb alleen nog maar aardige ontmoet

> dus….. Groetjes karin :)

• cindy

Waar volgen jullie je opleiding?Want het lijkt mij ook erg leuk om een verkorte opleiding te gaan volgen.Hebben jullie een adres of telefoonnummer.

• karin

Cindy waar woon je Ik zit in Delft groetjes karin

• Frederieke

Niet erg netjes geformuleerd Rian!!!

Frederieke

• karin

Goh daar ben ik het nou helemaal mee eens Frederieke. Mooie site heb jij trouwens!!!! Grtoeten Karin

• Ina

Hallo

Ik doe de verkorte opleiding kraamverzorgende in negen maanden bij het roc in leiden.Het is heel leuk werk,alleen de studie is best wel een hoop leerwerk en je weet nooit wanneer je weer opgeroepen wordt om te gaan werken in een gezin.Maar als je het echt wil moet je ervoor gaan.Ik ben 52 jaar en ben als het goed gaat 14 juni gediplomeert.

Ik woon in rotterdam.

Groetjes inakarin schreef:

>

> Goh daar ben ik het nou helemaal mee eens Frederieke. Mooie

> site heb jij trouwens!!!! Grtoeten Karin