Hallo , ik zou graag willen weten wat voor opleidingen je nodig hebt om kraamhulp te worden en hoe lang dat duurt.
Wat de kosten ervan zijn en waar je de studie kan volgen.
Ik ben benieuwd.
Je kunt de verkorte oppleiding voor kraamverzorgster volgen bij diverse kraamzorg organisties in het land.Ik krijg gewoon een salaris betaald. Maar ben wel gehouden 3 jaar na mijn diplomering te blijven werken. Je bouwt een studieschuld op van 10000 gulden en die betaal je zo af. Je verdient dus een normaal salaris. In het bedin minimumloon. Later gaat dat omhoog. Maar dat is niet het belangrijkste vindt ik, het is ook het plezier wat je aan dit beroep beleeft!!!1 Groetjes karin leeuw
mijn opleiding is vwo.c.niveau mijn leeftijd is 18 jaar.en wil graag kraamverzorgster worden maar ik ben nog geen 21.dus kom ik niet in aanmerking voor de opleiding laat a.u.b. iets van u horen kom ik hiervoor wel in aanmerking.
groetjes Rebecca Andes.gerrie van walstijn schreef:
>
> Hallo , ik zou graag willen weten wat voor opleidingen je
> nodig hebt om kraamhulp te worden en hoe lang dat duurt.
> Wat de kosten ervan zijn en waar je de studie kan volgen.
> Ik ben benieuwd.
Hallo
Mijn naam is Joke Hoekstra ben 42 jaar en wil graag kraamverzorgster worden. Ik heb de leao en de intas 2 jaar gedaan. Daarna ben ik de horeca ingerold en daar wil ik nu graag uit en wil graag kraamverzorgster worden.Ik heb zelf 2 kinderen van 16 en 12.
Ik zou graag verdere informatie ontvangen over kraamverzorgers opleidingen in Friesland.
Vriendelijke groet
Joke Hoekstra
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?