inbakeren bij erbse parese

• Diana van Diest

een kraamvrouw vroeg mij met een kindje die erbse parese had of het niet beter was om de baby in te bakeren .

nu heb ik dit nergens terug kunnen vinden en verschillende instantie hierover inlichtingen gevraagd maar helaaas

wie kan mij hier over inlichten en adviseren

• Grietje

Voor meer informatie over inbakeren kun je terecht op de website

www.debakermat.nl

Ria Blom is degene die veel weet over inbakeren en heeft denk ik ook wel een antwoord op jou vraag.

Wil je haar telefoonnummer dan kun je mij terug e-mailen.

• Monique van Veronica en Lucas

Hoi Diana,

Ik heb ook een zoon met EP. Hij woog 12 pond bij geboorte en dus moeizaam eruit getrokken door vk. Hij heeft gelijk al fysiotherapie gehad en daar kregen we het advies, om zijn arm met veiligheidsspeld vast te zetten aan zijn pakje(mouw dus) en als we hem droegen, dan wikkelden we hem in een badcape, we gaven hem niet snel aan andere mensen, puur uit bescherming. Dus een soort inbakeren is het wel ja. Maar het echte inbakeren, volgens mij is dat niet nodig hoor.

Groetjes Monique

• Caroline

Hoi collega,iik denk dat ik bij erbse parese niet zou inbakeren! Tenzij op verzoek van arts of consultatiebureau! Er zijn hier nog te weinig praktijkervaringen van bekend.En dan bedoel ik het stevige inbakeren.groetjes,caroline.