Slechte start

• Groover

Op 9 januari werd onze Douwe geboren.

Mijn vrouw is bevallen d.m.v. de keizersnee.

Douwe had een moeilijke start, na 8 minuten begon hij pas goed te ademen.

Daarna heeft hij een aantal dagen op de kinderafdeling gelegen.

Waar hij wonderwel snel herstelde.

Eenmaal thuis is het twee dagen goed gegaan maar toen begon hij slecht te

drinken.

Hij maakte hierbij een versufte indruk na de verloskundige gebeld te hebben

is onze Douwe vertrokken naar het ziekehuis.

Hier krijgt hij nou zijn voeding via de sonde .

Hij wil geen flesvoeding of drinkt heel weinig 20 a 25 cc..

Lichamelijk is hij meerdere malen onderzocht en kunnen ze geen afwijking constateren.

Hij maakt een zeer vermoeide indruk en slaapt veel.

Gelukkig heeft hij ook heldere momenten maar deze zijn maar spaarzaam.

Mijn vrouw en ik maken zich erg ongerust wie weet waar ik meer info zou kunnen krijgen, of heeft ook zo iets dergelijks meegemaakt.

• Groover

Buitengewoon jammer dat niemand de moeite neemt iets van zijn ervaringen te delen.

• Christine, mama van Nynke

Hoi

Ik heb hier geen ervaring mee.

Stel je vraag eens op het prikbord van de baby-pagina, misschien krijg je daar wel reacties.

Christine, mama van Nynke

• Myranda

Hallo Groover.

Het spijt mij verschrikkelijk maar ook ik kan hier niks bij bedenken. Al is hij nu in goede handen wil ik jullie via deze weg wel heel veel sterkte wensen.

Hopenlijk vinden ze nooit een reden voor zijn gedrag. En groeit hij op als een mooie lieven en vooral gezonde jongen. (Dan krijg je zo'n niet bevredigend antwoord als nog niet rijp om geboren te worden waardoor alle prikkels om hem heen nog te vermoeiend voor hem zijn waardoor een baby zich afsluit voor verdere indrukken. Dan gaan ze slapen en keren zich na even wakker te zijn geweest met zijn gezicht van je af.)

Sterkte en laat nog eens van je horen wat het “uitslag” is geweest.

Daar kunnen wij dan zeker weer wat van opsteken. voor bij andere gezinnen

Eventueel bij voorbaat dank. Myranda ( gediplomeerd zelfstandig

kraamverzorgster)

• Karin en Margret

hALLO gROOVER wIJ ZITTEN HIER OP SCHOOL IN DE OPLEIDING KRAAMVERZORGSTER. wE LEVEN ERG MET JOU MEE. mAAR WETEN GEZIEN ONZE BEPERKTE EERVARING OOK GEEN OPLOSSING. hET ENIGE WAT IK JOU KAN AANDRAGEN IS EEN SECOND OPINION TE VRAGEN ALS JE GEEN VERTROUWEN IN DE ARTSEN VAN HET ZIEKENHUIS HEBT gROETEN ENSTERKTE kARIN