Ook ik zoek dringend prof. kraamhulp in Utrecht

• Karin

Beste mensen,

Ik ben uitgerekend op 22/02/2002 en mijn kraamhulp (die ik had gevonden via Internet: Diana Maas van Babysfirstcare) heeft me vorige week laten weten dat ze langdurig ziek is en dus alsnog niet kan komen kramen.

Ik ben inmiddels 6 weken voor de uitgerekende datum en zou graag alsnog prof. kraamzorg hebben!!! Wie kan helpen? Alle tips zijn erg welkom!

Karin

• Elly

Hallo Karin,

Onze kraamzorgorganisatie, Zorgmaat Kraamzorg uit Zeist, doet soms kramen in Utrecht. Wij schrijven geen mensen uit Utrecht in, maar als je nog niets hebt op het moment van bevallen dan kan je het altijd proberen.

Soms heb je geluk en tref je net een rustige periode en kunnen we je helpen.

We plaatsen deze week grote advertenties voor meer personeel, dus als er veel nieuwe medewerkers komen kan het best zijn dat we je toch kunnen helpen.

Ik hoop voor je dat het je lukt om vooraf van kraamzorg verzekerd te zijn.

Je kunt ons op werkdagen bereiken via: 030-2980744. Hanneke, Bernadette of Elly staan je graag te woord.

Succes met zoeken.

Elly

• Kraamzorg

Hoi Karin,

Wat jammer dat Diana niet meer voor je kan kramen meid, ook ik sluit me aan bij Zorgmaat Kraamzorg, je kunt ook mij op het laatste moment nog bellen voor kraamzorg en soms kunnen we nog snel wat regelen.

Heel veel succes en wie weet tot ziens,

Arzu Gunes

Kraamzorg “Het Meer”

06-10917536