Geen kraamzorg??

• Jacq. Bruins

Bent u zwanger, maar u kunt geen (volledige) kraamzorg krijgen in de volgende plaatsen? Rotterdam Ommoord/Zevenkamp/Oosterflank/Prinsenland

Nieuwerkerk a/d Yssel , Zevenhuizen, Berkel, Bergschenhoek , Bleiswijk e.o.

Capelle a/d IJssel?

Mail ons dan snel.

Wij zijn Kraamzorg Nederland Vestiging Zuid-Holland Oost en hebben vanaf februari nog voldoende ruimte voor volledige kraamzorg.

Wij bieden kraamzorg op maat waarin uw eigen wensen voorop staan.

Wij werken met vrijwel alle ziekenfonds en particuliere verzekeraars.

• Yvonne (doktersassistente)

Ondanks dat wij niet in jullie opgegeven woonplaatsen wonen, wil ik jullie toch iets (voor ons heel dringends) vragen. Het gaat om een “hoogzwangere”patiente van ons. Ze is zwanger van een tweeling en wordt binnenkort ingeleid maar door een fout van haar verzekering is er tot op heden nog geen kraamzorg voor haar gereserveerd. Na veelvuldig rondbellen door mevrouw zelf en door ons, wil het maar niet lukken om hulp te vinden. Daarom wil ik jullie vragen of jullie bereid zijn om ons (met name betreffende patiente natuurlijk) uit de brand te helpen. Alle te maken onkosten zullen vergoed worden door de verzekering.

Kunnen jullie ons helpen? Zo niet, hebben jullie dan nog een suggestie?

Alvast bij voorbaat bedankt.

Met vriendelijke groet,

Yvonne, doktersassistente

Dr. Deijns / Dr. Deijns - de Goede, huisartsen

Dukaatslag 69

3991 TB Houten

tel. 030 6374660

• Elly

Beste Yvonne,

Ik heb je mail doorgestuurd aan onze kraamzorgorganisatie, Zorgmaat Kraamzorg in Zeist.

Ik weet niet zeker óf er nog ruimte is om in te schrijven, maar wij zullen onze uiterste best doen.

Ik laat ze in ieder geval nog contact opnemen met jullie.

Het telefoonnummer van Zorgmaat Kraamzorg in Zeist is:

030- 2980744

Groeten,

Elly

• Kraamzorg "Het Meer"

Hoi Yvonne,

Wij van Kraamzorg “Het Meer” hebben deze zorg vandaag nog kunnen aannemen, maar helaas werdt er een half uur later weer gebeld door de verzekering dat het gezin geen kraamhulp meer wil.

De reden is niet bekend, ik vroeg me af of jij misschien iets wist en of het echt niet meer nodig is, ik heb het namelijk net op tijd kunnen regelen met mijn fantastische kraamverzorgende en nu vinden we het ontzettend jammer en vroegen wij ons af, hoe deze mevrouw het zonder kraamzorg met een tweeling gaat doen?

Misschien kun jij ons meer vertellen, mocht het toch nodig zijn, dan horen we dit graag op korte termijn van je.

Groetjes,

Arzu