(Leerling)kraamverzorgenden gezocht

• Jacq. Bruins

Voor de nieuw te starten opleiding in week 8 zoeken wij enthousiaste mensen die willen werken in de kraamverzorging.

Wij zijn een klein regiokantoor met een persoonlijke benadering naar zowel onze clienten als onze medewerkers.

De opleiding is geschikt noor iedereen van 18-40 jaar die een positieve levenshouding heeft en zich graag inzet voor kraamvrouwen en hun pasgeborenen.

Je opleiding wordt volledig verzorgd en begeleid door vakkundige mensen.

Woon je in de directe omgeving van ROTTERDAM en Berkel-Bergschenhoek, reageer dan snel.

Ben je reeds gediplomeerd, maar wil je werken in een klein gezellig team in je eigen omgeving met werktijden die gericht zijn op jouw persoonlijke situatie,mail dan ook zo snel mogelijk.

Graag tot snel

• Elly

Hallo Peggy,

In Amsterdam ken ik Zorgmaat Kraamzorg, Kraamzorg Nieuw Amsterdam en ACK Kraamzorg die alledrie de opleiding tot kraamverzorgende verzorgen.

Het hangt een beetje af in welke regio van Amsterdam je het liefste wil werken.

Je kunt informeren bij Zorgmaat Kraamzorg 020-6006667. De opleiding start al eind februari en ze gaan volgende week starten met de selectie. Dus als je snel wilt beginnen zou ik even bellen.

De opleiding wordt volledig betaald door de organisatie en je ontvangt een salaris tijdens de opleiding.

Veel succes,

Elly

• Kraamzorg "Het Meer"

Hoi Elly,

Kun je mij ook vertellen hoe lang de opleiding duurt, de diploma een erkend diploma is en of er een contract wordt opgesteld, waarin staat dat je een x aantal jaren voor Zorgmaat Kraamzorg moet werken?

Weet je ook waar de opleiding wordt gegeven en door wellke onderwijsinstelling?

Ik ben heel benieuwd.

Alvast bedankt.

Arzu

• Elly

Hallo Arzu,

De opleiding duurt ongeveer 14 maanden, als je een langzame leerling bent kan het iets langer duren.

De opleiding geeft een erkend certificaat. De opleiding kan gedaan worden bij het Zorgcollege in Utrecht. Je krijgt een nawerkverplichting conform CAO.

Tegenwoordig is het zo dat als je vlak na het behalen van je diploma vertrekt naar een organisatie die met dezelfde CAO (thuiszorg) werkt, je zonder “boete” weg mag.

Tijdens de opleiding heb je een leer-arbeidsovereenkomst. Als je je diploma haalt krijg je een contract aangeboden voor onbepaalde tijd.

Hopelijk heb je hier wat aan?

Groeten Elly

Kraamzorg “Het Meer” schreef:

>

> Hoi Elly,

>

> Kun je mij ook vertellen hoe lang de opleiding duurt, de

> diploma een erkend diploma is en of er een contract wordt

> opgesteld, waarin staat dat je een x aantal jaren voor

> Zorgmaat Kraamzorg moet werken?

> Weet je ook waar de opleiding wordt gegeven en door wellke

> onderwijsinstelling?