Kraamverzorgende bij "Het Meer"

• Kraamzorg "Het Meer"

Beste Kraamverzorgenden,

Wij van Kraamzorg “Het Meer” zoeken nog enthousiaste en gezellige meiden die onze vestiging in Houten/Utrecht willen komen versterken.

Wij zijn per 01-12-2001 gestart en willen samen met jou een eigen identiteit geven aan ons kraamburo.

Wij willen graag luisteren wat jou behoeften, wensen en persoonlijkheden zijn, zodat we het werk op jou kunnen afstemmen.

In onze jonge vestiging zijn er mogelijkheden zat en je zult het zeker in ons gezellig en klein team naar je zin hebben.

Wil jij die uitdaging aan, dan kun je bellen met Arzu Gunes:

tel: 030-6037051 of altijd mobiel bereikbaar op

gsm: 06-10917536.

Je kunt altijd komen voor een kennismakingsgesprek, om zo te zien dat er echt aandacht aan jou wordt besteed en niet alleen aan de zorgaanvragen.

Tot heel snel zien bij Kraamzorg “Het Meer”.

Arzu Gunes

(vestigingsmanager)

• sascha

Ik kan er niks aan doen hoor, maar ik vind een advertentie op een prikbord zo onproffessioneel overkomen.

Zeker het stukje.. “ wat jou wensen en persoonlijkheden zijn”…. Nou, geluk heb ik geen persoonlijkheden, maar heb ik er maar 1, anders zou ik een Meervoudig Persoonlijkheids Syndroom hebben.

• Kraamzorg

Beste Sacha,

Jammer dat je zo negatief reageert op mijn advertentie, het was absoluut niet de bedoeling om agressieve gevoelens bij mensen naar boven te brengen.

Ik vind het ontzettend knap van je dat er volgens jou een fout in zit, misschien moet jij iets in de richting van de Nederlandse taal gaan studeren.

Deze pagina is bedoeld om contacten, ervaringen en meningen op een normale manier uit te wisselen en niet op de manier zoals jij het doet, dat vind ik juist erg onproffesioneel.

Gelukkig reageren andere mensen wel positief.

Het is bedoeld voor kraamverzorgenden die van hun vak houden en die een baan zoeken bij een kraambureau.

Ik wens je in 2002 een positieve kijik op de wereld toe.

Arzu