gezocht! kraamhulp Utrecht februari 2002

• sylvia

Hallo,

Onze verzekeringsmaatschappij heeft ons laten weten dat wij helaas niet in aanmerking komen voor kraamzorg na de bevalling van ons eerste kindje in februari 2002. In Utrecht bevallen blijkbaar rond half februari dusdanig veel vrouwen, dat middels een loting (…) bepaald is dat wij geen kraamzorg krijgen.

Alle bureau's, ook particuliere zitten inmiddels vol. Wij zijn nu op zoek naar iemand (liefst gediplomeerd) die ons de eerste dagen een beetje op gang komt helpen. Een vergoeding hiervoor wordt door de verzekering betaald.

De vermoedelijke bevallingsdatum is 13 februari. We wonen in Utrecht, Lunetten. Wie kan ons helpen, of weet iemand anders die dat kan? Alvast heel erg bedankt! Groeten, Sylvia en Edwin.

• arzu gunes

Hallo Sylvia,

Per 01-12-2001 ben ik onder de vlag van Kraamzorg Nederland een vestiging begonnen in Houten. Wij gaan ook in Utrecht kramen.

Als je mij morgen of in de loop van deze week belt, zal ik kijken wat ik voor je kan doen. Ik heb dan je verzekeringsgegevens nodig, polisnr en soort verzekering. Dus deze kun je er alvast bij zoeken.

Het probleem is dat ik nog niet zoveel kraamverzorgenden heb, ik kan je dus niets beloven, maar ik kan zeker mijn best voor je doen.

Je kunt bellen met 06-10917536 of 030-6955994, mocht ik er niet zijn, dan kun je inspreken en dan bel ik je terug.

Kraamzorg “ Het Meer” in Houten.

Succes en misschien tot horens,

• sylvia

EN DANKZIJ ARZU ZIJN WIJ NU TOCH VERZEKERD VAN KRAAMZORG! HARTSTIKKE TOF, ARZU BEDANKT!! ed en sylvia