Particuliere kraamhulp gezocht, 20juni2002, Diemen

• Sophie

Hoi,

Wij zoeken voor volgend jaar een particuliere kraamhulp in Diemen Zuid. De uitgerekende datum is 20jun2002. Dit zal ons tweede kindje worden en het wordt een ziekenhuisbevalling ivm met de spoedkeizersnee van mijn dochter aug. vorig jaar.Ik wil weer graag borstvoeding geven en gebruik voor mijn dochter voorgevormde katoenen luiers die ik ook voor het 2e kindje wil gebruiken. We zijn niet-rokers, hebben geen speciaal dieet ofzo. Verder loopt er een binnenpoes rond. Ons huis is makkelijk te bereiken via de A10 en S112 (dichtbij ons huis veel en gratis parkeerplaatsen), of met de metro/trein naar station Diemen Zuid dat op 8 minuten lopen van ons huis ligt. Graag horen wij van geinteresseerden wat het gevraagd tarief is en wat er overeengekomen kan worden.

Alvast bedankt, Sophie ;-)

Ps Berichtjes het liefst direct naar ons emailadres door op de emaillink bovenaan te klikken.

• Sophie

Ik was nog iets vergeten. Wij hebben een mooie zolderkamer over met alle gemakken als een computer met 24 uur internet toegang, TV, stereo, bankje, salontafeltje, bureautje, telefoon etc. Als je interesse hebt en verder weg woont hoeft dat dus geen probleem te zijn.

Gr Sophie (Het wordt hoogstwaarschijnlijk een geplande keizersnee dit keer)

• Sophie

Hallo allen,

Wij zijn inmiddels voorzien van kraamzorg! Bedankt voor de reacties.

Sophie