kraamverzorgende

• kraamzorg de kleine kei

Wij zoeken voor een klein persoonlijk kraamzorg bureau in Amersfoort nog enkele

kraamverzorgsters die in de omgeving Amersfoort,Soest,Baarn willen werken.

We zijn een leuk klein taem en willen weer de kraamzorg geven zoals het vroeger was ! zodat het voor jou ook weer leuk is. dus één gezin per dag,afstand woon-

werkverkeer zo klein mogelijk een goed salaris en een prettige werksfeer.

Alle contracten zijn mogelijk! spreekt je dit aan laat het ons dan weten dit kan via de e-mail maar je kan ons ook bellen 033-4942008.

We horen graag van je Eveline van harlingen.

• arzu gunes

Hoi Evelien,

Wat een leuke advertentie zeg, als ik kraamverzorgende was dan had ik heel graag bij je willen werken.

Ik ken je inmiddels en je bent een hartstikke leuke, gezellige meid en een Kei van een vestigingsmanager….

Ik wens je heel veel succes met je kraambureau en weet zeker dat je samen met je meiden een geweldige vestiging zult neerzetten.

Dit is in ieder geval ook mijn doel voor Kraamzorg “Het Meer” in Houten.

Groetjes,

Arzu

• kraamzorg de kleine kei

hai arzu dank je wel, en met jou vestiging komt het ook helemaal goed!

we gaan ervoor allebei veel succes van de week bij het roc zet hem op

ik heb contact gehad met een verloskundigen praktijk in amersfoort die grote plannen heeft heel leuk maar dit vertel ik je wel een keer over de telefoon

groetjes eveline

• Monique van Veronica en Lucas

Hallo,

Ik lees net dat jullie de kleine kei heten. Ik ben dus geen kraamverzorgende, maar woon wel in Amersfoort. Mijn verloskundige praktijk was De Kei (Emmy, Marion en Annemarie), waar ik mijn beide zwangerschappen bij gelopen heb. Zou het misschien zo kunnen zijn, dat jullie daarmee samen werken? Het is gewoon nieuwsgierigheid hoor, maar wil het wel graag weten, haha.

groetjes Monique van Veronica en Lucas