jammer

• angelique

Al een tijdje ben ik bezig met informatie inwinnen over de verkorte opleiding kraamverzorgster, iets wat ik heeeel graag zou willen.

Ik ben 30 jaar en heb zelf 3 kinderen van 4-8-10 jaar.

De thuiszorginstelling alhier is vol en bij een ander kraambureau duurt de opleiding 10 maanden, waarvan de eerste 6 weken naar school.

alleen de schooltijden zijn al van 8.30 tot 17.30 uur. Daarna de rest van die 10 maanden ook full-time van huis.

Ik vind het jammer dat ze dan de opleiding niet iets langer maken (16 Maanden ofzo) en de schooltijden iets terugbrengen van 9 tot 2 uur ofzo, zodat alles iets gemakkelijker te combineren valt met het gezin.

Helaas zal ik nog een paar jaartjes moeten wachten om dit te kunnen realiseren maar zeker weet ik dat ik ooit het mooie vak van kraamverzorgster wil uitoefenen!

groetjes, Angelique

• arzu gunes

Hoi Angelique,

Ik begin per 01-12-2001 een eigen vestiging voor Kraamzorg in Houten. Wij zoeken nog leerlingen die de verkorte opleiding in Utrecht willen doen.

Wij financieren de opleiding en het is als volgt opgebouwd:

startdatum maart 2002.

10 weken naar school, 4 dagen pw en de woensdag vrij.

daarna (tot de 14 mnd zijn bereikt) 3 weken meelopen als leerling en 1 week naar school.

Mocht je al enige ervaring hebben dan kun je zelfs vrijstelling krijgen van enkele vakken en ben je eerder klaar en kun je eerder aan de slag voor een klein zelfstandig team in Houten.

Mocht je intresse hebben, dan kun je me mailen of bellen op tel>

06-10917536

Succes verder en ik hoop dat je het gaat doen, want het is inderdaad een geweldig vak.

Arzu

• fleur

zeg, kun je niet zoiets beginnen in zeeland? ik denk, dat je veel klanten zult krijgen. zoals je het op wilt zetten, spreekt mij heel erg aan. het is redelijk te combineren met het gezin.

groetjes, fleur.

• arzu gunes

Hoi Fleur,

Helaas zitten we nog niet in Zeeland, maar wie weet wordt het daar ook wel opgezet.

Heb jij enig kraam achtergrond of opleiding?

Misschien kan ik je toch wegwijs maken.

Ik hoor het wel van je, groetjes

Arzu

• angelique

Hoi, bedankt voor jullie reacties,

helaas woon ik in de buurt van Rotterdam.

Misschien als je ooit nog eens daar in de buurt start?

• fleur

hoi arzu,

nee, geen opleiding of wat ook, maar wel een enorme interesse in het vak en ook zeer bereidwillig het te leren. ik ben al een poos rond aan het kijken, mailen , bellen , enz. maar ik begrijp dat zeeland een beetje een uithoek is. wel kan ik een opleiding gaan volgen als verzorgende en dan in het laatste jaar kraamzorg kiezen.

maar deze begint pas volgend jaar september. in ieder geval bedankt voor je reaktie.

groeten, fleur.

arzu gunes schreef:

>

> Hoi Fleur,

>

> Helaas zitten we nog niet in Zeeland, maar wie weet wordt het

> daar ook wel opgezet.

> Heb jij enig kraam achtergrond of opleiding?

> Misschien kan ik je toch wegwijs maken.

> Ik hoor het wel van je, groetjes

>

> Arzu

• A binnekade

Hoi ik ben net 8 weken geleden met de opleiding begonnen .

Ik heb 2 kids en het is echt leuk .Gewoon doen het valt best te combineren hoor.

Het is bij ons een betaald opleiding je krijgt gewoon een maandsalaris.

Ga naar een kraamburo en vraag op informatie ,ze zullen erg blij met je zijn.xxxanne

• Jacq. Bruins

Sinds 01-10-01 heeft Kraamzorg Nederland ook een vestiging in Zeeland.

Deze vestiging heet First Care Kraamzorg.

Bellen kan altijd :078-6299335

Succes

Jacquelien