Particulier kraamverzorgster worden

• Diana

Hallo allemaal,

Ik wil graag voor mezelf gaan beginnen als particulier kraamverzorgster.

Ben nu op zoek naar informatie hierover, alleen dit is niet makkelijk te vinden, heb al verschillende mailtjes geplaatst op prikborden waar particulieren kraamverzorgende zitten, maar niemand heeft hierop nog gereadeerd dus probeer ik het nog maar een keer. Wie kan mij helpen aan informatie.

groetjes Diana,

• Yvonne

Hoi Diana

Je zou je kunnen inschrijven bij Progeria. Dat is een bemiddelingsbureau waar je je als free lancer kunt inschrijven als kraamhulp.

Je hebt dus als het ware je eigen bedrijfje en bepaalt zelf waar en wanneer je werkt.

Wil je meer weten?

Mail me dan op

eemland@hetnet.nl

• Myranda

Hallo Diana

Ja ik heb al een aantal keer je mailtje zien staan. En ik heb ook al voor anderen de nodige info op kraampraat gezet. En om nou iedere keer in herhaling. te vervallen

kijk daar eens naar.

Maar nogmaals probeer het eens via een Progeria Baby Care een bemiddelings bureau. Zij hebben zoiezo de nodige info over wat je allemaal moet regelen.

en zij kunnen tevens jou aan je kramen helpen.

Veel succes. ermee. En dit was echt mijn laatste keer dat ik hier nog eens met iemand over mail.

Werkse Myranda Het is echt de ideaalste manier van werken in de kraamzorg.

• Diana

Bedankt Myranda,

Maar nog een vraagje waar zit progeria baby care, heb je een adres en/telefoonnummer.

groetjes Diana,

• marianne

Je kunt ook terecht bij parti cura regio bureau zuid-holland.

Het regio kantoor zit in leiden. Het telefoon nummer is 071-5284781

• Sophie

Dus Myranda, niet meer doen dan!! Gr Sophie (tegen wie je ook al hetzelfde zei en aan wie je niet niet de URL doorgaf)

• Sophie

Particura eist 2400 uur werk terug (=3 jaar op basis van 18 uur/week)tegenover een verkorte opleiding waarvan ze beweren dat hij 10.000 gulden kost. Lees je contract goed door voordat je overgaat tot tekenen. Als je onverwachts moet verhuizen of bijvoorbeeld door een (2e) kindje het zo druk krijgt dat je niet anders kan dan thuismoeder te worden heb je nog een hele schuld staan. Sophie

• Sandra

Hallo Sophie

Dat is een voorwaarde bij bijna iedereen bij ons in de klas.Als ik eerder dan drie jaar stop moet ik ook de opleiding terug betalen FL8.500

Tja daar kan altijd vanalles tussen komen maar dat is een risico waar je over na moet denken,maar van de andere kant je krijg je nu ook gewoon salaris(bijna 2000.-)

tijdens de verkorte opleiding.Ik werk niet voor een thuiszorgorganisatie zoals ook mijn andere klasgenoten.

Groetjes Sandra

• kraamcentrum homecare

hallo dianna,

waarom als particulier kraamverzorgster gaan werken als je bij ons heel flexibel kunt werken zoals jij dat graag zou willen.

Wij hebben een particulier kraamcentrum met staat erkenning dus kan er vollop gewerkt worden.

ons werk gebied is de provincie Noord Brabant en de provincie Zeeland.

stel je voor om eens samen te gaan praten als je in dit gebied woont.

Je werkt altijd in je eigen woonplaats omgeving.

Met vriendelijke groet

Kraamcentrum Homecare

P.H.van der Weide

directeur

• sindy

Aha ,heb ik het dan eindelijk gevonden?

Een verkorte opleiding tot verpleegkundige in de kraam?

particura?

wie helpt mij verder met adres of email gegevens hiervan in de buurt van zuid limburg????????????