zomaar een babbel.

• Elsje

Hallo allemaal

Ik heb net weer een drukke kraamdag achter de rug, jullie kennen het denk ik allemaal wel, de zomertijd is weer aangebroken kortom drie gezinnen op een dag bezoeken de hoge nood ledigen en dan weer verder. Eigenlijk vind ik het nog leuk ook, enige nadeel is dat je geen band kunt opbouwen met de gezinnen, voordeel vind ik dat je niet zoveel met het huishoudelijke werk bezig bent maar wel met de verzorging van moeder en kind.

Wat is het trouwens rustig op het prikbord, is iedereen al met vakantie?

Voor een ieder die nog gaat geniet ervan en kom uitgerust weer terug en stuur dan weer eens wat berichtjes in.

Groeten van Elsje.

• liane

hoi Elsje,

Zekers wat een rust he.Zo te lezen heb jij nog geen vakantie 3 gezinnen op een dag mn complimenten hoor dr zijn dus toch nog wel gemotiveerde mensen bezig in de zorg sector.Bedankt voor je positieve bijdrage,

Mocht je wat tijd over hebben om te surfen lees http://www.mewellnesseconomy.com Mensen die om Mensen geven staan bij ons zeer hoog aangeschreven to live well is to work well

fijne dag verder.

liane

• Elsje

Hallo Liane,

Bedankt voor je berichtje, leuk dat er in ieder geval nog iets gaande is op het kraamprikbord. Bedankt voor je link ik zal er zeker een dooheen surfen. Ben jij ook werkzaam in de kraamzorg? Vanaf gister zit ik in een enkel gezin per dag kan ik weer lekker een band op bouwen met een gezin. De nieuwgeborene huilt nogal veel en heeft last van darmkrampjes, altijd vervelend en soms best mouilijk om mee om te gaan voor een gezin. Kortom genoeg zaken om me mee bezig te houden.

Groetjes en nogmaals bedankt Els.