KRAAMZORG GEZOCHT !!!!!!!!

• Barbara

Het is nu 4 weken voor de uitgerekende bevallingsdatum (22/6) worden wij doodleuk geconfronteerd met de volgende mededeling van Kraamzorg Delftland. “U wilt toch thuis bevallen? Wij kunnen helaas GEEN kraamzorg garanderen.” Dit ondanks eerdere positieve berichten.

Daar zit je nu net NIET op te wachten!!!!! Inmiddels hebben we al vele kraamzorg instellingen, instanties en uitzendburo's in Utrecht afgebeld. Heeft niks opgeleverd.

Wij verwachten ons derde kindje en willen dolgraag thuis in Utrecht-oost bevallen.

WIE O WIE kan ons helpen? Tips, suggesties…..

Welke gediplomeerde kraamverzorgende kan ons helpen? Betaling volgens gebruikelijk tarief. Het is mogelijk te overnachten op het kraamadres als dit wenselijk is i.v.m. grote reisafstanden.

Graag reakties via email of telefoon 030-2544154 of 06-12969097.

Alvast bedankt.

familie Tellier

• Bernadet

Beste familie Tellier,

Er bestaat een discussiegroep voor kraamverzorgenden. Na jullie toestemming wil ik dit berichtje wel doorsturen naar deze discussiegroep. Er zijn zo'n 130 kraamverzorgenden lid, willicht zit er iemand tussen die jullie uit de brand kan/wil helpen.

Succes met de thuisbevalling

bernadet

• Barbara

Beste Bernadette,

Dank voor je bericht! Wij zijn nog steeds zoekende dus ja onze toestemming heb je.

Met vriendelijke groet familie Tellier

• Barbara

Beste Bernadette,

Hartelijk bedankt voor het plaatsen van onze oproep. Het heeft resultaat gehad. We hebben een goede kraamverzorgende gevonden. De verzekering heeft ook medewerking verleend. Dus eind goed al goed.

Nu kunnen we tenminste met een gerust hart de geboorte van ons derde kindje afwachten.

Nogmaals bedankt.

Groeten,

Familie Tellier.

• Sariene

Hallo Bernadet,

Wij lazen op dit prikbord dat je de Fam. Tellier geholpen had met een kraamverzorgende. Wij zitten helaas met het zelfde probleem. Nadat wij zelf bij onze verkeraar (IZA) geinformeerd hadden waarom we nog geen bericht hadden gehad over kraamhulp kwam de aap uit de mouw dat ze niets gevonden hadden en ons lieten weten dat de kans op hulp zeer klein is. Dit alles op 5 weken voor uitgerekende geboorte van ons 1e kind. Overal waar we vervolgens zelf informeren krijgen we het zelfde te horen: alles zit vol. Zou je ook onze vraag naar de discussiegroep door willen sturen??

De uitgerekende bevallingsdatum is 30 augustus.

Bij voorbaat dank

Sariene en Jan Willem Drost

Veenendaal

0318-553313

06-19174119

• Bernadet

Oke, ik zal het berichtje doorsturen.

Sukses,

Bernadet Sprenkeling

• Toosje

Beste Bernadette,

Ook ik zoek kraamzorg. Mijn verzekering vergoedt het wel maar zoekt of regelt niets. Ik ben 25 februari uitgerekend, vandaag gaan bellen en in de regio Utrecht zit nu alles al vol en willen ze niemand inschrijven. En ik maar denken dat ik helemaal niet laat ben met ruim 10 weken zwanger… Misschien kun je dit mailtje ook doorsturen??? Dank Toosje

• Myranda

Hallo Sarienne

Heb je mijn mailtje nog ontvangen. Hopenlijk is het je gelukt om een goede

kraamverzorgster te vinden. Ik wens je dan in ieder geval een machtig mooie tijd toe en geniet van je kersverse gezinnetje als het zo ver is.

Succes met je bevalling.

Groetjes Myranda Particulier Kraamverzorgster.

• nelleke

hoi toosje

Zelf ben ik kraamverzorgster maar niet in jouw regio werkzaam

Ik zou het eens bij Kraamzorg Nederland in Gouda proberen deze hebben kleine buro,s in heel Nederland de kraamverzorgsters die hier werken zijn zeer bekwaam en hebben vaak allemaal veel ervaring ik denk dat zij best nog een plekje voor je hebben succes………………..

groetjes nelleke

• Diana

Hoi Toosje,

Mijn naam is Diana,ben gediplomeerd kraamverzorgster en werk voor mijzelf. Ik zou het leuk vinden om bij jou te komen kramen. Heb je intresse of wil je meer informatie mail dan naar dianamaas@hotmail.com.

Groetjes Diana,