bijscholing voor kraamverzorgende

• colinda

Ik werk als kraamverzorgende in het ziekenhuis maar een bijscholing wordt hier niet gegeven.Graag zou ik van anderen horen hoe zij op de hoogte blijven van nieuwtjes op hun vakgebied, of er ook speciale cursussen zijn als je werkzaam bent in het ziekenhuis en wat de mogelijkheden zijn om je vak verder uit te diepen. Groetjes van Colinda

• Bernadet

Hoi Colinda,

Je zou deze vraag ook eens kunnen stellen via de discussiegroep voor kraamverzorgenden:

http://www.egroups.nl/group/kraamzorg

en……

We zijn in de gelukkige omstandigheid dat er 2 vakbladen zijn voor de kraamzorg nl:

Kraamzorg: ‘Het vakblad voor en door de kraamzorg’

Verschijnt 10 x per jaar

Abonnement is gratis, dit is mogelijk gemaakt door sponsors

adres:

kraamzorg,

Herengracht 416,

1017 BZ Amsterdam.

tel:020-521 87 87

Kraamsupport: ‘Het vakblad voor álle kraamverzorgenden in Nederland’

Verschijnt 10 x per jaar met 2 dubbelnummers in de zomerperiode

Abonnement kost f 59,50 voor particulieren en f 49,50 voor studenten

Voor abonnementen: Elsevier bedrijfsinformatie BV, klantenservice, Postbus 4, 7000 BA Doetinchem, 0314-358358

zie ook:

http://www.elseviergezondheidszorg.nl/tijdschrinhoud.asp?id=1326

In deze tijdschriften staan ook bijscholingen en congressen die voor kraamverzorgenden interessant zijn.

Groeten bernadet Sprenkeling

• Elsje

Hallo Colinda,