insigne kraamverzorgster

  • sofietje

    Hoi,

    In het vakblad van de kraamzorg nr.4 staat het volgende in; kraamverzorgende die hun speld hebben verloren, kunnen een nieuw exemplaar bestellen bij de Stichting Arbeidsmarkt en Opleidingsbeleid Verpleeg-, Verzorgingshuizen en Thuiszorg (A+OVVT). Zij sturen je tegen betaling een ooievaarsspeld toe zoals die tot voor kort door STOC werden uitgereikt.

    Uiteraard moet je wel kunnen bewijzen dat je destijds bij je diplomering een speld hebt ontvangen, bijvoorbeeld dooor een kopie te overleggen van het ‘certificaat registratie’.

    Meer informatie en bestellen:info@aovvt.nl met vermelding van ‘speld/tav Diana Lettink’

    Ik heb het letterlijk uit het vakblad gehaald voor jullie(let bij aovvt> 2x v> het lijkt anders op de letter w).

    Dames succes!

    Gr.Sofietje

  • Marion

    Ook ik sluit me in de rij aan, heb bij mijn diploma-uitreiking ook een (zeer moderne) speld, opgespeld gekregen,

    waar ik zeer trots op ben! Maar……… hij is zo modern en klein dat je, na 5 min. kijken op een afstand van 10 cm. nog niet kan zien

    dat er een ooievaartje opstaat…….het lijkt wel een knoop!

    Maar als de mogelijkheid er is, zou ook ik HEEL GRAAG in het bezit willen komen van de “Ouderwetse” maar o zo mooie en duidelijke,

    Blauw-omrande ooievaars-speld! DE speld! HET ooievaartje!

    Ook ik wil hiervoor betalen, evt. ophalen, heb dat er graag voor over.

    Heb wel mijn certificaat/diploma en cijferlijst maar geen nr. certificaat voor mijn speldje (knoopje) gekregen, (ROC) hoop dat dit geen probleem is?

    Hoopvolle vriendelijke groetjes, aan allen die dit lezen en alle collega's, in dit zo mooie beroep!

    Marion

  • sofietje

    Hoi Marion,

    Ik heb op 7 Okt. een berichtje geplaatst hierover. Kijk of lees het na. Ik wens je in iedergeval succes!

    Gr. Sofietje

  • Liesbeth Schreuder

    Hallo

    Ik ben Liesbeth Schreuder, en sinds 7 jaar mijn speld verloren, ik heb overal gezocht ben zelfs op het politie buro geweest.

    Niks gevonden. Ik heb mijn diploma gehaald in het jaar 1973

    Ik zou graag nog een nieuwe speld willen uit dat jaar (in-de-dop-speld).

    Ik ben namelijk nog aan het werk als kraamverzorgster.

    vriendelijke groeten Liesbeth Schreuder.

  • margreet

    Ben heel benieuwd of je aan een andere speld bent gekomen, hoor dat graag van je. Ook ik heb de verkorte opleiding gedaan en groot was mijn teleurstelling dat ik een blikken plaatje met daarop een afschuwelijk plastiek afbeelding kreeg. Wil ook graag de mooie speld met het ooievaartje, maakt me niet zoveel uit wat hij kost. Ben trots op mijn beroep maar ga dat speldje echt niet dragen…

    Groeten, Margreet.

  • Nelleke

    Ik heb ook de verkorte opleiding gedaan en heb zo'n lelijk blikken ding gekregen, wat ik ook al geregeld kwijt geraakt ben. Ik zou ook heel graag zo'n ouderwetse speld willen hebben, maar, wie kan mij daar aan helpen?

  • Ivo Visser

    Beste Daisy,

    Ik heb nog wel een oude insigne van zilver van de wet ziekenverpleging, met in het midden een kraamvogel Mail me even dan kan ik wat foto's opsturen.

    Mvgr. Ivo Visser

  • sandy

    Hallo Ivo,

    Heb je die ooievaarspeld nog toevallig? ook ik ben de mijn verloren nadat mijn tas gestolen was na werktijd waar mijn sled dus in zat.

    ik zou hem heel graag van je overnemen.

    groetjes, Sandy

  • Annette

    Hallo Ivo

    heel graag zou ik in het bezit willen komen van de door jou genoemde insigne.

    Is dit nog mogelijk?

    groeten, Annette

  • gerdien

    hoi

    Ik zou graag ook het insigne bestellen

    Hoe moet ik dit aanpakken

    groetjes gerdien