Maximum leeftijd starten opleiding kraamverzorgster

  • kletskous_sas@msn.com

    excuses vd spelfouten… zit teveel tegelijk te doen!!!:((:P)

  • Lieve

    Ik heb het juist andersom.

    Ik doe nu de opleiding tandartsassistente maar dit is niet wat ik wil.

    Nu lijkt me kraamverzorgster ENORM leuk, alleen ben ik nog maar 16..

    mijn moeder zegt dat je 18 moet zijn voor deze opleiding?

    iemand meer informatie

  • Cis

    Je kunt ook de lange opleiding volgen (verzorgende algemeen, 3 jaar). Voor de korte opleiding alleen voor kraamzorg moet je 21 zijn.

    Groetjes Francis

  • Monique

    Hoi,

    Ik ben zelf net 50 geworden en ben verpleegkundige in een hospice en volg veel scholingen !

    Je bent nooit te oud om te leren en ik vind het erg leuk dat je de opleiding tot kraamverzorgster wil doen(doet of gedaan hebt inmiddels)

    Volg je hart en zorg ervoor dat je later geen spijt hebt omdat je dit hebt laten liggen.

    Ook denk ik dat een wat oudere “zuster”in een kraam gezin een pretige en vertrouwde indruk kan maken juist door de opgedane levenservaring.

    Ik wens je heel veel succes en werk plezier.

    Vriendelijke groet,

    Monique

  • raphaela

    mijn naam is mv jm raphaela 35 jaar oud geniet nu van mijn werk in de zorg als oproep kracht maar heeft nog geen diploma en wil toch graag van richting verwiisselen voor kraam zorg

  • franka van weert

    Hoi Hoi ….ook ik wil de opleiding heel graag gaan volgen , ben nu 44 en volop rond aan het informeren!! ik hoop dat ik snel kan laten weten of het lukt…ik heb al veel mensen gesproken en blijkbaar beginnen er veel van onze leeftijd pas ,,, dus … we gaan ervoor … ik heb er zin in !!!