Werken en leren tegelijk in de kraamzorg!

  • Wendy

    Hallo,

    Ik zou ook graag bij een kraamzorginstelling willen werken en leren tegelijk.

    Ik woon zelf in Den Haag en de enige instelling die ik kan vinden waar werken en leren mogelijk is is kraamzorg delfland.

    Weet iemand waar je in de regio den haag nog meer de mogelijkheid hebt tot werken en leren tegelijk in de kraamzorg?

    Ik hoop dat iemand me kan helpen.

    Graag een reactie per email. : schatjuh_20@hotmail.com

    Groetjes Wendy

  • Gerda van de Glind

    Goedenavond,

    Ik woon in het midden van Nederland, ben 42 jaar en zou graag, net zoals Wendy hierboven, in de kraamzorg aan het werk gaan.

    Helaas heb ik niet het juiste diploma en wil graag werken en leren tegelijk.

    Kan iemand mij hierover informatie geven ?

    Graag een reactie naar ejjvandeglind@gmail.com.

    Alvast bedankt.

    Hartelijke groet,

    Gerda

  • I.N. Houtman

    Hallo

    Ik ben Ikram. ik wil graag werken en leren tegelijk bij de kraamzorg,

    ik woon in Den-Haag en ik hou van babys,

    ik ben zelf ook moeder van 2 kinderen dus ik heb ervaring met babys,

    is het mogelijk dat u mij er meer info over mailt

    met vriendelijke groeten

  • whitley

    Hallo,

    Dat ga ik dus doen bij ZIN kraamzorg, dat is landelijk, maar ga ik in augustus starten bij Den haag.

    Mail ze is…

  • Lize Mudde

    Hallo, je kunt ook bij Health Care Nederland de opleiding tot kraamverzorgster volgen en dus gelijktijdig werken en leren.

    Mail mij voor meer informatie.

  • tara

    Hallo,

    Kan iemand mij vertellen waar ik de verkorte opleiding tot kraamverzorgende kan volgen? Ik woon in de omgeving van Rotterdam. Heb wel ervaring in de thuiszorg en verpleeghuis, maar aangezien ik gek ben op babietjes en mijn kinderen zelf al groot zijn (pubers) lijkt het me zoooo leuk om dit werk te doen. Ik hoop dat iemand informatie voor me heeft. Ik ben al veertig plusser maar heb er zo'n zin in!!

    Hartelijke groet,

    Tara

  • Rim Ruijg

    Weet iemand een adres waar ik kan solliciteren als l.l kraamhulp in Leeuwarden.

  • sandra

    Hallo

    Ik ben Sandra. ik wil graag werken en leren tegelijk bij de kraamzorg,

    ik woon in Den-Haag en ik hou van babys,

    ik ben zelf ook moeder van 1kinderen dus ik heb ervaring met babys,

    is het mogelijk dat u mij er meer info over mailt

    met vriendelijke groeten

  • s.Doekhi

    Ik zou graag de opleiding kraamzorg willen volgen. Eerder heb ik met baby's gewerkt en ik vind het heel erg leuk met baby's te werken. Ik heb diploma pedagogisch medewerker niveau 3 .