sudocreme

  • walvisje

    Ik wil graag weer van die kleine potje sudocreme aanvragen maar weet niet meer waar ik dat ooit heb gedaan.

  • Judith mv Femme

    je kan een email sturen naar info.nl@sudocrem.com en je naam en functie en organistatie!

    groetjes Judith

  • walvisje

    Dit doen ze alleen maar als je bij een organisatie werkt, niet bij de zelfstandige kraamverzorgsters. Of je moet een kvk. nr. hebbenJudith mv Femme schreef:

    >

    > je kan een email sturen naar info.nl@sudocrem.com en je naam

    > en functie en organistatie!

    >

    > groetjes Judith

  • Otti Ziere

    Ben jij inmiddels achter het ‘aanvraagpunt’ gekomen? Ik zoek ze ook voor mijn ziekenhuis…

    walvisje schreef:

    >

    > Ik wil graag weer van die kleine potje sudocreme aanvragen

    > maar weet niet meer waar ik dat ooit heb gedaan.

  • Henny de Punder

    Ik zit met hetzelfde probleem ik ben door mijn voorraad heen en wil ook nieuwe bestellen

  • arianne zwegers

    graag wil ik wat proefverpakkingen ontvangen. Ik werk als kraamverzorgster bij

    zuidzorg.

    Adres is; arianne zwegers

    boscheind 11

    5575 AA

    luijksgestel

  • Ine v Helmond

    Geachte hr/mw,

    Ik werk als zorgcoordinator voor een thuiszorg organisatie.

    Graag wil ik via mijn medewerksters de client kennis laten maken met Sudocreme.

    Ik ben er zelf heel er over te spreken.

    Is er een mogleijkheid om een 30 tal proefpotjes te ontvangen, om de client te overtuigen van de goede resutaten?

    In afwachting van uw antwoord,

    al vast dank voor de medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    Ine v Helmond

  • mirjam dijkstra

    Hallo,

    Bij deze wilde ik graag proefverpakkingen van sudocreme aanvragen om in mijn kraamgezinnen aan te bevelen.Ons kantoor heeft ze niet altijd ,en wij komen weinig op kantoor ,hopelijk kan ik ze thuis ontvangen b.v.d. Mirjam.

    Mijn adres is regenboogstraat 21 1411rp in Naarden.

    Ik ben kraamverzorgster en werk bij take good care.

  • lyda

    wttedam87 1617vx west(tu)woud

  • kletskous_sas@msn.com

    je moet gewoon ff een mailtje sturen naar sudocreme (is een speciaal mailadres) en dan de proefpotjes aanvragen.

    heb t ook gedaan en kreeg er 20…als ze op zijn dan kan ik nieuwe aanvragen!!!